I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gravida på whoa

Övrigt - Blandat

   

2008-12-10 11:01

Gravida på whoa

Hittade ett test i en graviditets tidning som jag tänkte någon kanske skulle vilja testa.
Nu är det här mest bara på skoj det är inte alls säkert att det inte är så som dom säger , Men det kan juh alltid vara kul att veta ändå :)
Då jag kollade så fick jag att det stämde mest in på att det var en Pojke , men det var 1-2 grejer som stämde in på att det var en tjej så som sagt detta är bara på skoj.

Magens form : En toppig,utstående mage som knappt syns bakifrån är en pojkmage.
En bredare mage döljer en flicka.

Pigmentrand : Får du en rand på magen från navel och nedåt är det en pojke du väntar.
Flickmagar får ingen rand.

Babyns hjärtslag : Snabba hjärtslag, över 140 slag/minut,tyder på en flicka.
Lägre på en pojke

Håll en ring i ett snöre över : Om ringen pendlar väntar du en pojke, om den cirklar är det en flicka.

Mamma sugen på : Är du sugen på choklad väntar du en pojke, vill du hellre ha citron får du en flicka.

Babyns sparkar : Om barnet sparkar mest på höger sida är det en pojke, på vänster sida en flicka. Mycket sparkar tyder också på en pojke, mindre sparkar på en flicka.

Babyn hickar : Mycket om det är en flicka, lite om det är en pojke.

Du sover :
Om du sover på vänster sida väntar du en pojke , sover du på höger väntar du en flicka.

Ditt hår : Är tjockt och glansigt om du väntar en pojke, tunt och matt om du väntar en flicka.
Över huvud taget har du din skönhet i behåll om du är en blivande pojkmamma, medan en flicka i magen "själ" mammans skönhet...

så här blev det för mig iaf

Magens form : Pojke

Pigmentrand : Pojke

Babyns hjärtslag : Flicka

Ring i snöre : Pojke

Mamman sugen på : Pojke

Babyns sparkar : Pojke

Babyn hickar :
Pojke

Hur jag sover : Pojke

Ditt hår : Både och (fast jag väntar bara en)

RESULTAT: Pojke!

Får berätta sen efter förlossningen om det stämde eller inte , Men enligt då jag gjorde ultraljudet så väntar jag en pojke.

Skriv gärna ni också vad ni fick för resultat .
Ha ett roligt test ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.