Jag går i DesignGymnasiet som det heter. Det handlar inte om människorna där, har jag märkt. Jag har inga sociala problem what so ever för att svara på din fråga Shakes P22 så det ligger inte i det. Visst tycker jag folket suger, men snarare att jag tappat intresse för design. Jag skulle vilja byta till o spela trummor (musiklära etc.), något åt det politiska hållet eller något som har med skrivande och göra då jag är väldigt duktig på det (kanske journalistik el. dyl.). Summan av kardemumman: redan innan jag började gymnasiet var jag förvirrad. Jag trodde jag valde rätt men nu på efterhand insåg jag att det inte var så. Kanske lite sent, jag vet men fan bättre sent än aldrig som man säger. Problemet ligger väl i nu att jag inte riktigt vet vad utav dessa tre grejer jag vill rikta in mig på. Och det är ganska jävla bråttom. Men: tråden handlade om att byta gymnasieskola och mer hur det gick till. Jag känner mig säkrare nu vilket gör det hela bättre. Tack för era svar, tankar, synpunkter och åsikter. Om någon vill dela med sig mer av gymnasiebyten så uppskattas det fortfarande. Nu förstod jag också mer hur det funkar, att jag får hårdplugga rätt mycket för att ta igen de kurser jag inte är klar med. TACK!!
Jobba jobba, kämpa och slita