Snyggaste piercingen
Jag satt och tänkte lite på en fråga som jag inte hört whoa svarat på sen kom jag på detta! Vilken piercing tycker ni är snyggast på killar respektive tjejer? Och vilken är fulast? Alltså vi utgår från att man passar i den! Och då kan man ju säga att alla piercingar är snygga bara man passar i den, men kom igen. Alla har ju en favorit! Jag antar att jag börjar då. På killar tycker jag lätt att denna är snyggast, inte näsan utan den andra. (Vilket kan bero på att jag har världens största crush på Travis men ändå) Måste också säga att den är fulast på tjejer. Och snyggast på tjejer är den i kinden, även om inte bilden här var så snygg.
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Piercingar är väl fula på alla sätt och vis? Men eftersom jag måste säga något så säger jag öronen. På båda könen
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Ingen av de uppvisade piercingarna var snygg någonstans. Anser också att resten av personen avgör stenhårt vad som passar och vad inte i mina ögon. Den travis har har jag bara sett på F14 i Sverige så den åker bort stenhårt. Den på tjejen där har jag sett på penguin här på whoa och på henne passar det.
Efter jag fyllde 17 var piercings bara fult. Rev även ut min egen, men det var en olycka... Var aldrig intresserad av att sätta in den eller andra igen.
Jag tycker att piercingar är fult, kinden och läppen är särskilt fult.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent
2009-01-25 11:04
snyggast på tjejer! fast kan också se grymt white trashy ut. så det är lite hatkärlek.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2009-01-25 11:06
bonusbild.
god damn :(
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
är det en fågel, fisk eller mittemellan?
http://www.kommandot.se/wp/
Värst var alla var negativa här då!
fyra F25 Dom som har piercing där är väll bara dom som ÖNSKAR att dom hade ett Beauty-mole!
http://z.about.com/d/tattoo/1/0/H/x/030505u.jpg Grymt snyggt, fast jag tycker en räcker, två kan bli lite för mycket ...
Vikktorius Jag har haft en sån piercing och det var inte för att jag ville ha "beauty-mole". Jag tyckte det var snyggt helt enkelt... då. Varför förknippar du födelsemärken med piercingar?
conspicuous F21 du kan inte bara ha en mellan boobsen. det är en stav som är dölj mellan dom under skinnet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bröstvårtan/tungan
be the change
nej. man kan ha bara en, och om jag inte är helt ute och cyklar kallas det för anchor. Någon kunnig som har koll på namnet?
conspicuous F21: Du tyckte antagligen det var snyggt för att du undermedvetet drog en parallel till födelsemärket! :P
Jag hatar födelsemärken, det tillsammans med vårtor är bland det äckligaste som kan finnas på människokroppen.
måste såklart säga de jag har
Mun samt
industrial de flesta kan väl vara snygga om man passar i det. Fx, jag gillar inte läppen, men travis barker assnygg i det.
Fulaste är dock ögonbrynet, all times. Mouche också. (kaanske på killar, men det är gränsfall)
Fried little fishies
ja, anchor har du bara en kula som sticker upp. Annars är det transdermal, som på din länkade bild.
Fried little fishies
jag har piercingring i underläppen! vet inte vad jag tycker om det idag, men orkar inte ta ut den. Annars är töjjning i öronen jävligt fett! eller i näsan kan vara jävligt coolt beroende på vem som har det såklart!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Areskoug Tack! Vet du hur känsliga de är jämför med en vanlig piercing? Läkning osv?!
njae, har jag ingen större koll på. har väl för mig de är lite krångligare.
kolla här förresten
länk så tydligen migrerar de lätt, inte helt oväntat. Som vanligt väldigt individuellt i guess (smileys livslängd snittar väl 3-6 månader, jag har haft min i +2år :o)
Fried little fishies
Tycker det är underligt att folk hatar finnar men gladeligen sätter in en piercing snett under näsan... Över lag är det svårt att generalisera. T ex i kinden funkar om man har ett smalt ansikte och en viss stil över lag. Annars är det fortfarande snyggast i öronen i de flesta former.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
ååh första killen jag sett de tpå. jag skulle ju bli först
jag har tagit ut alla mina är jag jävla glad över ser ut som skit, håller med mormorar världen över i den frågan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt individuellt men gillar töjda öron (inte för stora dock) fulaste måste varit en kille (äldre man) jag såg i thailand i julas med navelpiercing, en sådandär lång glittrig strass-grej.
jag är discoverys ansikte utåt
håller med folket här inne som tycker piercingar känns wack, i min värld blir en tjej med fördelaktigt utseende genast osympatisk när hon kånkar nålen i trynet. Men den enas bröd, den andres död ^^
Producent
2009-01-26 10:16
fyra F25 Dom som har piercing där är väll bara dom som ÖNSKAR att dom hade ett Beauty-mole! haha ja! jag surfar från 1700-talet.
Det finns typ inga killar som passar i ögonbrynspiercning. Jag tycker att tjejer passar i det mesta, men jag måste nog säga att jag är svag på septum på tjejer. Det är fint. Töjningar i öronen tycker jag killar passar bäst i. Fast jättetöjningar är ingen hit.
This is horrible, and yet, strangely erotic
conspicuous det heter Dermal Anchor, det du menar. Som ett litet implantat. Hade en sån i fingret och den ville inte riktigt läka, fast det var väl för att jag fastnade överallt hela tiden.
Moderator
2009-01-26 20:01
Vet inte varför men jag faller direkt för brunetter med piercings i läppen, helt sjukt :'< Men är väl bara nått jag fått för mig nån period nu, går väl över om nått år :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Snyggt om personen "bär upp det" gäller båda könen
bara fult
kan också vara snyggt men bara på tjejer
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Jag saknar min prins albert!
Fucks your life up crew Tjabo!
alla piercingar är fula
syumoan akoinwe!
Smiley, medusa, kinder, Earl och ögonbryn är väl det som inte går alls. Angelbite och snakebite är läckert as hell, gärna i kombination med en labret. Navel och tunga = helt okej Septum ska sitta på snygga, fräscha flickor för bästa effekt. Fitt- och penispiercing = NEJ
My heart lives in my vagina.
Jag måste säga töjningar i öronen(om man har en ring med ett hål i så ska den helst inte det vara större än att en cigg går igenom) Sen septum, dock inte under förkylningstider.. :)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
tungan är de snyggaste på en tjej, fy fan va porrigt de är. Sen är ju ögonbrynet helt okej på killar samtidigt som öronen är bra.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
öron och i ögonbrynet. (:
Killar: båda öronen!, (läpp på vissa!) näsvingen (ögonbryn på vissa) bröstvårtan, tungan. själv har man ju öronen, näsvingen, tungan!Tjejer: Öron läpp (över/under) inte på sidan hatar de typ, näsanvingen, tungan, bröst!
Moderator
2009-03-08 23:33
Kanske uppar tråden i onödan lite men tyckte det var onödigt att göra en ny när det i princip handlar om samma sak. Jag och en kompis funderar på att pierca tungan, men då finns det ju en jävla massa andra saker man måste tänka på. Man får väl inte äta, dricka alkohol och lite annat smått och gott på bestämd tid? Tänker man ännu längre så är väl inte arbetsgivare så jävla glada i piercings heller. Jag tycker det är sjukt nice, så är rätt taggat på det. Någon som kan komma med lite kommenterar och annat värdefullt vetande? :) haha ,
en liten ring i näsan kan va snuskigt porrigt på damer, ibland ivf.
ramuz Det gäller ju med alla piercingar som sitter i mun/läppar. Inte så svårt att hålla sig från alkohol i några dagar. I matväggäller ju främst flytande föda de första dagarna, vilket inte heller är jobbigt (varma koppen, yogurt, fil). Tungpiercings läker både snabbt och snyggt, och eftersom den inte sitter på ansiktet brukar arbetsgivare inte ha så mycket emot det (vad jag har upplevt). Men, gör det på en seriös studio så kommer du få svar på allt du undrar över.
Septum på tjejer (liten ring och ingen öppen grej) och industrial(?) på killar. Dem drar min blickar till sig direkt. Ögonbryt kan vara snyggt också, men det är rätt sällan folk låter den läka ifred vilket resulterar i att piercingen är fast under ett tunt hudskikt bara. Blä.
Delam tange barat
jag ahr medusa, labret, 14 mm lobes i båda öronen, och naveln. men medusa tar hem det, fifan, det är snyggt alltså. killar är finast utan piercingar. :D
cheeks och smiley , that's the shit baby
min piercing i nipple är fin.
Septum på både killar och tjejer är min favorit (jag är måhända partisk...). Absolut värsta är staven i ögonbrynet a'la EPA-raggare.
en liten ring i näsan kan va snuskigt porrigt på damer, ibland ivf. Oooh jag jag rockar liten ring i näsan jag! ^^
Om du syftar på septum
Moderator
2009-03-09 19:43
Th1ef Tack för lite svar :) Vet du hur många dagar det rör sig om med att hålla sig borta från saker bara? Måste planera in det mellan ett par utlandsresor, 18 årsfester och sånt du vet. Och såklart innan sommarn, ahh du fattar :)
ramuz De flesta piercare säger 10 dagar, sedan kan det ta längre tid om du missköter den så att svullnaden inte går ner.