I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gå till doktorn?

Övrigt - Blandat

2009-01-25 23:51

gå till doktorn?

Hej alla whoaiter!

Jag såg på erik å mackan att dom testade att äta glödlampor, så ja och några kompisar testade det. Vi råkade svälja en del glas, vissa bitar va ganska stora

går det att bajsa ut elr borde jag gå till doktorn?

2009-01-25 23:55
hahaha. ja den som lever får se. ring vårdguiden.

2009-01-25 23:55
Att du inte har något annat för dig en söndagskväll än att starta en tråd om detta på whoa.
Även om du nu mot förmodan skulle vara seriös, så är det en dum fråga.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2009-01-26 00:01
jag tror du kan bajsa ut det utan problem faktist. jag har också ätit glas och det funka för mig!
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2009-01-26 00:04
Haha hur dum får man vara om man går och gnagar på en glödlampa så fort man ser det på tv?

Antagligen så kommer det ut den naturliga vägen, men om jag mot all förmodan skulle varit dum nog att käka en glödlampa så skulle jag åkt till farbror doktorn illa kvickt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-26 00:04
Det borde vara förbjudet att starta trådar som denna ;(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-26 00:06
Jeffi

"men om jag mot all förmodan skulle varit dum nog att käka en glödlampa så skulle jag åkt till farbror doktorn illa kvickt."

Nä, då hade du varit dum nog att starta en tråd om det på whoa först ;P

2009-01-26 00:07
Kom att tänka på Darwins lag, en vis man den där Darwin.

2009-01-26 00:09
Lös i magen?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2009-01-26 00:15
Jeffi

aja men om det kommer ut naturligt behöver jag väl inte gå till doktorn?

har dåliga erfarenheter därifrån...

2009-01-26 00:23
Nej som sagt du behöver säkert inte gå till doktorn... *host* Darwin *host*

2009-01-26 00:51
räkna med magsår som INTE är stressrelaterat.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
DJ

2009-01-26 00:58
HAHAHAHA, finns ett trevligt gammalt ordspråk som heter "är huvudet dumt får kroppen lida" eller ännu bättre, "den som lever får se"
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2009-01-26 10:31
-Idiot åt lampa.

-Lös i magen.
HMOR

2009-01-26 11:11
Om du nu ätit en lampa och dessutom gjort en tråd om det är du uppenbarligen medveten om att det kan vara farligt.

- Gå till doktorn alltså.

2009-01-26 12:05
Jag tänker bara på Oz när Shibetta äter glas och sen dör då glaset slitit upp hans mage innifrån!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-01-26 12:49
dödslängtan?
SMÅLAND!