I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009 års stora ute-lista

Övrigt - Blandat

   

2009-03-13 14:02

2009 års stora ute-lista

Innan vi hunnit alltför långt in på året så tänkte jag att vi alla kunde börja hata lite folk, fenomen och saker som inte borde få talas om eller ens existera under detta år, saker eller människor man är trött på helt enkelt och hoppades inte skulle överleva 2008.

Motivera gärna lite kort! Eller långt?

• Ute-listor - lika bra att skriva det själv eftersom något wise-ass alltid ska vända sig emot trådskaparen. Ute-listor överhuvudtaget är väl minst 10 år ur tiden, men vi kan ju bortse från det den här gången.

• Dissa McDonalds - lägg ner. Klagade du första gången du åt där, bra, men gå inte dit igen då och klaga varje gång. Gillar du Burger King bättre, kul för dig. Stöder du Max och Sibylla, jättebra. Men låt mig njuta av McDonalds ljuva bakis-klegg vilken dag i veckan jag vill.

• Peter Siepen - metrosexuella män må ju vara den största icke-trenden som nånsin existerat på senare år, den här karln verkar dock inte ha insett det än, och även om han gjorde det så vore det försent. Att folk envisas med att göra TV av Herr Siepen är för mig helt obegripligt, hans ruskigt färgglada uppsyn till trots.

• Barack Obama-hysteri.


~


Din tur!

Intressepenisen hårdnar!