I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

känslomässigt tom

Övrigt - Blandat

   

2009-07-06 20:46

känslomässigt tom

jag har precis för 2 dagar sen gjort slut med min flickvän efter 4 års förhållande. Vi har gjort slut tidigare och sedan blivit tillsammans igen, och när vi gjorde slut blev jag jätte ledsen. Men den här gången känner jag ingenting. Jag har gått och oroat mig för den här dagen eftersom vi hade tagit en vecka isär för att reflektera vårt förhållande, och jag ville försöka på nytt medans hon inte orkade mer. Nu när vi har gjort slut känner jag mig inte ens ledsen. Är det möjligt att jag har oroat mig så mycket att jag nu känner lättnad och därför inte känner sorg? Eller kommer jag komma på vad som har hänt om ett par dagar och bli ledsen då? Just nu känns det bara bra och jag hoppas att det kommer förbli såhär enkelt.

Hur har ni med erfarenhet om det här känt? Blir man inte alltid ledsen eller är det så att jag har gått och blivit känslomässigt kall?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.