Jag har varit i Thailand med en van fran 13 jan, borjade i Bangkok nagra dagar. Sen ner till Koh Tao for att ta open water och advanced dykcert (rekommenderar att ta advanced).. for ovrigt mycket fin o. Efter det blev det nagra dagar i Koh Pha Ngan, akte runt med scooter, kollade vattenfall, var pa half-moon (inget for mig, men kul en gang). Om man tycker om att roka ar amsterdam bar ett sjysst alternativ, riktigt soft stalle hogt uppe pa ett berg dar de salger spliffs i baren. S en akte var jag 2 natter i Kaoh Sok, naturpark, otroligt fint. Vi vandrade i djungel, genom grotta, paddlade kanot i en flod, akte longtail och badade i en sjo. Hade massa apor som bodde bakom varan bungalow, det var fett! Nu sitter jag i Koh Lanta sista veckan pa Kantiang Bay, skonaste, finaste stranden och baren. Jag alskar det har. Vi ska troligtvis ut och snorkla lite pa Koh Rok, hort att det ska vara najs. Aker tillbaka till Bangkok 6e och hem till Norge den 8e. Hoppas du har haft det najs och har det fortsatt najs i Thailand PS. Gar att kopa billiga vaskor har om du inte far plats med allt. Jag har kopt en liten ryggsack extra an sa lange och kommer nog kopa nagon mer nar jag kommer till bangkok. Peace
fortsättning följer...