I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan jag kräva ersättning el. dylikt?

Övrigt - Blandat

   

2009-07-26 21:30

Kan jag kräva ersättning el. dylikt?

Det är såhär att min telefon gick sönder för tre veckor sedan, jag lämnade in den för lagning som skulle gå på garantin.

All fine.. fick tillbaka min telefon efter tre veckor med Mediamarkts hemska lånetelefon.
Dock inte helnöjd då dom inte ens hade satt ihop chassit på telefonen ordentligt, samt att de bytt ut lampor under knapparna till olika sorters lampor så allting såg jävligt fail ut.. men inget jag direkt brydde mig om så mycket.. Var bara överlycklig över att få min telefon tillbaka.

Enda problemet var att telefonen höll i fyra timmar.. sen gick den sönder igen.
Åkte då in igen för att lämna in den och få en lånetelefon.

Lånetelefonslagret var tomt men då kunden före mig i kön precis hade lämnat in en lånetelefon så fick jag ta den.

Sagt och gjort. Han satte i mitt SIM-kort i telefonen och skulle radera sms och kontaktlista på telefonen, smart nog så raderade han alla kontakter jag hade på SIM-kortet men lämnade kvar alla random namn i telefonen(numren som de som hade telefonen innan hade sparat).

Märkte det dock inte förrän jag kommit hem.

Blir nu totalt galen då jag hade viktiga nummer och koder osv på sim-kortet.

Det kan även hända att jag kommer att förlora pengar på detta då jag verkligen behöver vissa nummer som jag inte kan finna på hitta.se eller få på något annat sätt..

Kan jag anmäla snubben till ngt? Eller iaf hota med en anmälan så jag får någon slags ersättning?

Kan jag överhuvudtaget göra något? Help me!

Snubben har definitivt gjort livet jävligt mycket svårare för mig just nu.

Det kan tyckas att jag är riktigt töntig nu, men fine! tyck det!
.. har försökt skaka av mig det men det går fan inte.
Det retar mig bara mer och mer..

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning