inga lågkvalle köp direkt realidad!! den där bilden visar iofs ännu en gång hur mkt 577 äger 1500...
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jag tycker dock de röd/svarta ser jävligt fina ut!!
Forumssignatur...<br>
jag är faktiskt benägen att hålla med poo här... även om dom andra två åxå är fin-fina! 577 ÄR bättre än 1500...
Formen på de gamla röd/svarta 1500orna är ju några klasser högre än på soleboxskon, men jag håller med poo och Apeman. 577 är NBs bästa modell helt klart.
Alla klagar på den nya formen på 1500 vad är det de har gjort med dem egentligen? NB borde typ lyssna på sina kunder och gå tillbaka. Jag har aldrig ägt ett par så upplys mig.
Forumssignatur...<br>
alkor.... tror de mesta handlar om tålådan.. jämför de på realidads bild.. solebox ser lite banan ut o de andra lutar lite framåt.. varför de blitt så är nog ingen som vet dock men att de verkar hända alla skoföretag att de tappar bort sig emellanåt är lika säkert som amen i kyrkan
nuså har jag haft photosession
skor
skor med blixt
extragrejen för o få fri frakt på cali
skiver.. så nu består min skivsamling av typ... 14 skiver
bonusbild på vinylerna
filmer
så nu är senaste tidens köp här:) bra va apeman?
haha glömde ju ett par skor.. men de har ni redan sett ändå så
fyfan va duktig du var nu!! kul... feta stussy brallor åxå... kör mest dickies/ben davis själv, men jag har en polare som har dom... dom är grymma...
ja för 400 är stussybraller svårt o låta bli... o de gick så sjukt bra ihop med skorna från cali oxå.. måste sy in de bara... blir fint till varmare väder igen.. ska nog ta de blå oxå
fan de där beckham skorna är ganska fina alltså!
Forumssignatur...<br>
fett med nice jao! övernöjd med de..
Air Triax till gubben o Af1 till sonen för bara 600:-, tack SNS!
poo najsa skoinköp där men jag ser att du köpt in dej på bra musik också, mestadels punk eller?
poo najsa skoinköp där men jag ser att du köpt in dej på bra musik också, mestadels punk eller?
oops en dubbel, kan nån ta bort den ena...
metodmannen>> jo köper bara punk!! lysssnat på sån skit sen 93 o lär fortsätta för alltid
75 liter och svindyrt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1300 är senaste köpet. Man blir ju smutsig igen när Cali släpper dom för en femhundring. Ventilators är en delbetalning i en affär där jag faktiskt sålde ett annat par skor...
är väl på tiden att de där 1300orna blir billiga har väl setat på outlets i the uk i ett halvår typ.. gillar de inte av nån anledning.. dels är meshen för stor o sen är de så kompakta partier färg så de ser plastiga ut på nåt vänster.. men de är väl nubick va? de andra va bättre.. vilken affär säljer du skor på o vad sålde du?
poo inte affär som i ett ställe dit du kan gå å handla... utan affär som deal... ett par jordan, så det var inget du brydde dig om... ;) jag gillar ju lakers kombon på dom där 1300... å meshen tilltalar mig nått enormt på dom...
nä inget jag kommer sakna i din samling;) tror vi snackade om de förut så de är ju bra att du fick tag på ett par till humant pris
En del av köpen från N.Y...tjejens sneakers alltså med, från "top left to right"...
Senaste Jordan 1-packet, Air Max 90 (GS), Air Max 90 (GS) (nån cool release från 2007 med panda på "tungan" och lotusblommor i vita patent-lädret...), Air Jordan Spiz´ike Winterized black-on-black, Air Jordan 1 black-ostrich, Air Jordan 1 Phat black-pink, Air Prestige II black patent-pink, Asics Gel Lyte III black-on-black, Air Jordan 60+ (GS) white-purple, Air Prestige II white-pink-black och last but not least, de genomskinliga AF1...
Så, från att bara ha haft 1 par Jordans, så kom jag hem med 4 par...endel av tjejens sneakers är ju då alttså i barn-storlek, eftersom hon har så liten fot, o dom var ju rejält billigare...
Hellsinki Sneaker Freak!
Mycket fina grejer där
Sokeahullu P26 Tänkte först posta i freaker tråden i protest mot den här tråden, men jag har inga bollar. Tycker faktiskt allt sneakerrelaterat skall vara i freaker tråden.( dock inte vad har du på dig idag...) Så nu har jag sagt det alla vill säga men ingen vågar =)
Mina senaste pickups. Två veckor sedan, men det är ju senaste iallafall.
Pegasus och
3way samban ifrån SNS super rea.
Spizikes ifrån en snubbe härifrån Whoa som ja dock glömt bort namnet på just nu. Det är Candides gamla faktiskt.
Can't break necks in boxes
mm fattar inte hur ni fick med allt hem Sokeahullu? o whosa bra jobb med samban!! hade gärna fått bli mina första samba om de funnits i min storlek till de priset!! beställde ozå de pegsen men fick de inte..
Poo, yup,det blev tight packat, o fick ta Spiz´ike vintrkängorna som handbagage, de gick på 3,6 kilo, o just så mycket hade jag övervikt i en av kappsäckarna, så det var bara att plocka ut dem...köpte också en ny Jordan-väska som det gick 2 par i...
Hellsinki Sneaker Freak!
poo P32 Aa vart positivt överaskad av dom faktiskt. Mina första samba och dom känns riktigt bra. Ända negativa med dom är att dom drar till sig ludd, precis som ett par svarta chinos kan göra. Annars mycket nöjd.
whosa jag gillar att du pratar för alla... har ni haft möte om det där eller? ;) på alla sneakerforum jag är med i finns det en tråd för senaste köp... syftet är just att alla köp ska kunna visas upp... både skor och annat, lite det som är poängen med den här tråden från min sida i alla fall... sokea fattar inte hur du fick med dig alla lådorna iaf... sist jag var i staterna hade jag och daman med oss sammanlagt runt 40 par.. men inte en enda låda var med på tillbakaresan... och när vi var i Tokyo (man får bara ha hälften så mkt bagage med sig från tokyo som från NY) så hade vi runt 35 par med oss tillbaka... men inte en endaste låda...
Apeman P31 Hehe, inget möte ;) Men det blir så mycket man måste fota ju! =(
Min flickväns kamera gick sönder för nån vecka sen så jag drog en liten överaskningspresent för att sätta lite färg på dagen, nu när det är måndag och kallt kan det ju behövas.
Sen har jag ju ett par nya skor, eller två. La in de där NB duvorna i garderoben när jag köpte dem och har inte tagit ut dem sen dess.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
o du kan lägga tillbaka de igen candide:p lilla hypeapa där.. sjysst med en riktig kamera! skulle vilja köpa en till min fru jag oxå men är lite för fattig närmsta åren:) men jo det är kul o se vad ni plockar upp faktiskt så därför är tråden bra..
Jag vet, kan inte stå emot hype. En stor brist i min personlighet. Jag la tillbaka dem faktiskt. Vet inte när jag kommer använda dem, nästa sommar kanske.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
poo så du ingår inte bland "alla" då? ;)candide jag är mest sotis på kameran... behöver fan ta mig i kragen å satsa på en sån istället för mer skor å kläder... plocka du pigeon för retail eller punga du multum för dom?
Jag köpte pigeons på SNS när de släpptes. 999 har jag för mig att de kostade. Tycker också om den här tråden. Chill att se vad annat än sneakers folk köper, som sågar exempelvis. Det är väl ganska chill att ha en bra kamera, är själv inte jätteintresserad av kameror. Snubben i butiken var rätt inne på dem dock. Han tyckte att jag skulle hålla i den, känna på den, leka med den. Fick ju hålla i den en stund för att lugna ner honom.
Skivsamlare
2009-10-12 20:23
Bah, hade precis ställt upp för fotografering av min & tjejens senaste köp (dock för 17 dagar sen) så upptäckte jag att kameran inte var hemma. Bummer.. Parran är fin Candide.
Yes! In Concert — For the love of music
Fick ju hålla i den en stund för att lugna ner honom. så där säger min fru om mig oxå tror ja..
jäla tjat om den där sågen:P har för övrigt köpt blad o prövat den lite o den är riktigt grym o den får mig att känna mig riktigt manlig vilket är bra eftersom alla kallar en brud för man har fler än 2 par gympadojjer
alla kallar en brud för man har fler än 2 par gympadojjer det är ju kul när dom försöker med det... fick många sånna gliringar när jag skulle till san francisco åxå...
Haha. Vad har du sågat? Skulle du såga något särskilt eller köpte du den bara för att du kanske behöver såga någon gång? Alla jag äger i verktygsväg kommer från IKEA, en sån behändig liten verktygslåda med hammare, skruvmejsel, skiftnyckel och tång. Man kanske behöver mer om man har ett hus.
håller på med en liten vägg i sovrummet som ska va som en sänggavel o sen garderob bakom liksom så fick jag ta bort lite av en spånskiva som va för lång.. o så lite på en annan väggstump som inte heller är klar som behövdes kortas av lite... o så ska jag ha den till ett hyllplan i toaskåpet de va nog det jag köpte den till apropå inget så fick jag orderbekräftelse från cali nu.. en grej va slut.. blev glad att de va ett par vans shorts för 100 spänn o inte stussy bikinin för 100 spänn per del nersatt från 800.. o så fick vi ett par 576 med kardborrband till alise oxå för 150.. så de va en bra rea för oss
apropå verktyg candide så kommer de när du köper hus.. hade inte heller så mkt i en lägenhet förutom en liten slagborr o nån sån ikealåda förut
candide: Köpte du en överraskningspresent för 25 000? :)
är den så jäla dyr? fast de har ju iofs candide spart in på skor på senaste månaderna eler nåt:P
Ja, den kostade ju en del. Hon har tjatat om den ganska länge. Och så gick hennes gamla kamera sönder. Hon är dessutom fotograf så hon behöver ju hyffsad kamera.
hoppas den inte är en storlek för stor bara ;( återstår o se
candide: jag hoppas du får ligga ikväll!
Forumssignatur...<br>
Ha! Jag tror att jag dragit på grissjukan a.k.a A(H1N1) a.k.a nya influensan (iofs tredje gången på några veckor som jag tror det) så något sånt blir det inte.
Det är enklare att säga att du har ont i huvudet tror jag.....
Forumssignatur...<br>
Jag vet, kan inte stå emot hype. En stor brist i min personlighet jag brukar va duktig men föll ju ur på solebox 1500an... så om nån vill ha de för självkostnadspris holla!
us9 skickar tom med extra nb snören så snäll är jag använda runt huset ett varv
Haha. Jag skulle kunna kränga mina pigeons med om nån är intresserad. Whosa vet jag ville ha dem. Men då knyckte ju jag hans storlek. Jag vet inte om jag kommer kunna använda dem. Skitar man ner dem så är det ju kört.
candide, jo dom ligger ju på vill ha listan, men just nu har jag verkligen köpstop, då ägnar min lediga tid till jobb och lägenhetssökande.