crucial: Haha kommer ihåg när de fanns i butik. Jag var fett sugen på att köpa dem då. Men jag coppade ett par rödvita istället :) realidad: riktigt feta!
Forumssignatur...<br>
De här kom i brevlådan iförrgår. Till ett jävligt värt pris.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äntligen!
stick the fucking flag up yer god damn ass
200 pund med frakt från uk gick de lös på. Helt DS men det syns nästan på bilden va? :)
Det var fan billigt.. nu e du glad att du inte vann den där andra e-bay auktionen... ;)
joo som fan.. bjöd ju 700 dollar den gången... Det här blev ju typ en tredjedel av det priset
gått inflation i limited sneakers...
Jo händer inte mkt nu.. hetaste för mig är nån made in japan suede.. de lär bli dyra dock
skriver som på facebook :) Fifan vad fett! :) Grattis!
Forumssignatur...<br>
Fett poo! En grym känsla att få hem ett par skor man väntat så länge på.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2010-12-08 20:05
beställde denna igår men fan, blev jobbigt idag då jag funderar på om jag skulle haft en svart istället, får se när jag fåt den om man skickar tillbaka den :P
//TW
shitmannen vad är dset för jacka? blev lite smått sugen. den var rätt fin
"life's a garden, dig it."
Jag har fan inte kunnat släppa begäret efter Cazals, det har tagit över rätt rejält och sneakers har blivit sekundärt. Nu får det dock räcka. Har letat efter de här ett par månader och nu dök de upp.
Mars Blackmon frames! Cazal 616. Nu ska jag börja köpa AF1or igen tror jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
... och, ehm, kanske en rakhyvel.
Nej! Du med såna där hårgener har ett ansvar gentemot oss mindre utvecklade, begåvade eller va det nu heter. Det där ser lagom ut. Dont go all Promoe bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ja har du tatt bort bajskorvarna i håret lär du ju spara skägg åtminstone:) annars kommer du känna dig helt naken
whoa! :0
"life's a garden, dig it."
Efter många vintrar i beater-sneakers så slog jag till på ett par boots.
Riktigt nöjd!
Timberland Abington
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Moderator
2010-12-21 20:05
Fick jackan idag som jag postade ovan, den va snyggare än jag trode så jag behåller jackan =)Balhoo Det var faktiskt min mamma som tipsade om jackan när hon kikade på laredoute.se (stavning?) och såg den :O Men gå in där o kika! =)
//TW
candide: Jag föreslår att du sparar ut håret lite halvlångt och har kvar skägget. Du är på god väg med 70's looken med glasögona. :)
Always against the odds, one with the underdogs
Moderator
2010-12-23 18:35
Helvete, hela internet kraschar ju nu när Cali, SNS och Shelta drar igång sina monster-reor. Tänkte plocka lite prylar från SNS, men deras sida hänger sig hela tiden i kassan, på gott och ont antar jag :/
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Är ny på forumet, så tänkte dela med mig av mina nya Jordan inköp :)
Ett par Air jordan X New York från 1995 totalt DS
Ett par Air Jordan XI Colombia från 95 DS
Fortsätter med ett par andra:
Air Jordan XVII Inplastade och allt DS
Detta är nog en av mina favoriter Air Jordan IV Thunder DS
Slutligen ska jag även posta mina HOLY GRAILS
Det är ett par Air jordan VI Infrared.. Inte från 2010 INTE från 2000 Utan orginala från 1991 dock är de en aningen använda men d får vara så :) Glad att jag har dem !
Fler bilder kommer när jag får in ytterligare leveranser :)
Bra jobbat Dinkli. Välkommen till forumet! Jag var inne en sväng på SNS efter jobbet idag o fick med mig hem 2 par (ett par Air Max 1 o ett par Vans Chukka). Återkommer med bilder. Tror även att Perez var där, eller vad det inte du?
Fina Jordans Dinkli och välkommen hit! Väldigt varierande storlekar på dina skor, från 8 till 13.
What else is there?
Ja, Dom orginala är rätt så svåra att hitta i sin egna storlek, så bryr mig inte speciellt mycket då jag ändå inte kommer att använda dem. Mer för historin jag har dem :) Har sisådär 20 par jordan varav några är DS OG och just dom är det svårt att hitta i strlk 12/13
Fint Dinkli! Välkommen
Forumssignatur...<br>
gizzo haha jo de var jag, tänkte att de var du men var inte helt 100 :P Hitta inget på rean i butiken, bara ett par på hemsidan. Blir inget mer köp, väntar på 3orna istället.
Grymt Dinkli! Jag hade ett par OG VIor för ett par år sen, maroons. Klockren cw tycker jag, synd att den inte blivit retroad. Jag vill gärna använda alla mina skor så de där 20 år gamla foamsulorna är rätt uteslutna.
Riktigt fett Dinkli! Fick ett par black/black AF1 Low av tjejen i julklapp! :) Mina första AF1, skummt nog har det inte blivit av att skaffa AF1 tidigare, har inte helt gillat dem, men de är ju riktigt sköna! :) Orkar inte posta bild eftersom alla ändå vet hur de ser ut...
Hellsinki Sneaker Freak!
köpte dessa till killen i julklapp, dock har de ej kommit än. Beställde dem den 13e så jag hoppas inte jag blivit husslad
Tack för alla fina kommentarer. Här kommer mitt senaste inköp :)
Glömde jag berätta att Jordan XI är mina favoriter ? :)
Mer kommer!
Rullade hem denna igår...
Tight! Tillskott på G kan man ju ana :). Grattis!
Forumssignatur...<br>
Inte riktigt än Alkor, men det är kraftigt prat om det. Köper lya nu i januari, sen tar det la ett år att få ordning på den. Men sen så....vi tänkte att det är bäst att börja bunkra redan nu när det finns lite pengar...hehe. Man kallar det god planering va? :)
haha ja en barnvagn står ju inte ivägen:) längtar tills Alise växer ur sina så de kan rulla till skroten:)
Fick hem dessa i förra veckan:
Väntar även på ett par Oreos som kommer nästa vecka.
Har även shoppat lite skjortor på rean men orkar inte fota dom....
Formerly known as BobbyBlingBling
SENASTE KÖPEN, på SNS rea
Är sjukt sugen på 3:orna som släpps snart samt XI cool greys som redan släppts.
Jag menar, kolla in bilderna!!!
cool greys....
PORR
beställde 3orna igår :D dock skickas de den 11e
perez> från vilken sida o hur mkt gick det på?
Highfive: hhaa ok. soft att bunkra barvagnar. They se me rollin they hating. Snubben som glider runt med tomma barnvagnar. Du menar förstås inte att du bunkrar just barnvagnar men det lät lite så :)
Forumssignatur...<br>
Call me a hypebeast, men fick hem dessa idag. Nike Sb Supreme 94. Gillar dem som bara den för att vara en helt ny modell.
Next up: Jordan III. Herregud va sugen jag blir när jag ser dem på bild med "OG"-lådan. Helt klart ett måste. Det är väl alltså så att alla fyra orginalfärger släpps i år? Hoppas alla kommer med samma låda.
Always against the odds, one with the underdogs
crucial> känns bra! svårt att dubbla bara, när det kommer så många man vill ha. känns som 2011 kommer bli ett bra år för kicks. själv låg jag lite på latsidan 2010, efter sommaren blev det bara 3 par, så nu jävlar! jag har f.ö för mig att de alla kommer komma i retro boxar. It's a new thang... Är det nån som har sett XI cool greys nånstans på nätet för typ retail eller går alla på 250 dollars? shelta hade när dom släpptes men nu har dom bara size 13 kvar.
När släpptes Cool greys i Sverige? Har jag helt missat det eller fick SNS inte in dem?
sns fick inte in dom, shelta fick in dom strax innan jul tror jag, men som sagt, dom har bara en size 13 kvar.