sincedayone Bra musiksmak. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PUMA OVERLOAD.... ;)
Plockade upp dessa i London, enda paret som jag köpte....riktigt besviken på att jag inte hittade fler.
Saucony x Bodega - Master Control
Sen (kanske i frustration) plockade jag dessa idag från Herr Judit. Betalade mer än jag egentligen ville, men rent matematiskt tror jag att det vär ett rätt köp ändå.
New Balance x Solebox x Beinghunted - 575
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Mina senaste Jays och dessa är SAMPLES
Shysst Hifive! kände inte till de där nb's men de va coola! påminner om de där superstars med bestick på:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jo, de från 35th släppen menar du va? Picnicduksmönstret är sjysst, får bli nån TIA-bild från en grillkväll i parken sen :) Är det samples av en modell som aldrig släppts dinkli? Annars förstår jag inte riktigt vad som är så speciellt. Bara inom Jordans som samples verkar vara så exklusivt. Poos colonel mustard clydes är ett bra exempel på samples som skulle vara spännande att ha, men om det är samples på ett släpp som kommit ut skulle jag nog hellre ha ett vanligt par.
heh, kul att du hittade såna nb's på judits.. hur mycket ville dom ha för skorna?
Jo, det var lite otippat. Fick pröjsa 500:-, dom är ganska väl använda men tänkte att jag förmodligen inte kommer hitta de någon mer gång, gjordes ju bara 60 par, varav 12 i US 9. Försökte pruta ner lite på deras provision men det gick de tji med på. Trist att snubben som säljer de bara kommer få 200:- för dem.
jag förstår inte heller varför man köper ett par samples av ett par skor som har släppts som gr eller qs. grejen med att köpa samples måste väl vara att man får tag på ett par samples av en modell eller cw som aldrig släpptes på marknaden? så har jag förstått det i alla fall...
jtothegizzo o hifive - Det stämmer det ni säger att det inte finns någon poäng att köpa det med skor, men när det gäller Jordans så finns det en poäng i det. Jordan som många vet är kanske de bäst säljande sneakers som finns i dagens samhälle. Ju mer Limiterad en Jordan sko är ju högre är resell priset på dem. Alla Jordan sneakerheads vill ha jay's som ingen annan har. I detta fall har dessa skor redan kommit ut, fast eftersom de är samples så är de gjorda i en begränsad utgåva och då går priset/statusen upp på dem. Det är bara att kolla på ebay, Jordan samples är mycket dyrare än samma sko fast i en vanlig utgåva. Det finns ungefär 75 st samples av denna typ av sko. Så det är på något sätt "coolare" att ha dessa skor än den vanliga utgåvan. Jag använder/samlar bara på Jordan skor i stort sett och har kontakter runt världen som man diskuterar jay's med. Så jag vet att Statusen är högre på dessa skor än de vanliga.
rturr
gör coola saker hela dagarna
Producent
2011-07-26 23:20
Jag köpte de här på C-Store idag
halva priset
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Skivsamlare
2011-07-27 00:01
Fy helvete vad mycket skor ni har!! Haha. Någon som kan tipsa om någon schysst sida att handla på? EU/Overseas spelar ingen roll.. Bra utbud söker jag.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
shelta.se sneakersnstuff.com caliroots.com size.co.uk overkill.de crookedtongues.co.uk titolo.ch är en början
http://www.slagskottfilm.com/
Skivsamlare
2011-07-27 10:39
Ja jo, de svenska har jag koll på. Tack för tipsen, ska kolla!
pickyourshoes.com citysole.com
Skivsamlare
2011-07-27 10:44
Det finns en tråd på Crooked Tongues som listar de flesta webb-butiker, kolla in den. Fraktpriserna får du nog kolla upp själv, inte alltför svårt.
Köpte dessa igår, riktigt nöjd. Måste sägas att Peter är en riktigt solid person som tar väl hand om sina kunder.
Skivsamlare
2011-07-27 16:32
Fraktpriser på titolo vs overkill? Vilken har lägst? Kan svara på detta själv ifall någon undrar senare. Reggade mig på båda sidor och kikade fraktpriserna, Overkill tar 11,9€ frakt för ett par skor, medan titolo tar runt 30€ i frakt.
hifive> fick du tag på dom häromdagen när dom skrev på fejjan att dom hade en fått en liten restock? fan att jag såg det för sent... dom har växt som fan på mig. första gången jag såg dom på nätet tyckte jag inte om dom så mycket, men dom har som sagt växt och nu vill jag verkligen ha dom!
Yep, det stämmer gizzo. Bättre sent än aldrig :)
INOK, Kickz.com har ett bra utbud!
Hellsinki Sneaker Freak!
Humbe Bundle 3!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
BLAOW G A M E O V E R.
hfive dina Saucony x Bodega - Master Control var juh as feta
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
brb2009- kan det vara nike airforce Entourage jag ser på bilden?! Om det är dem SÅ är det GALET. Hur mkt pungade du ut för dem????? Dom kostar ju multum
Dinkli: Det är georges ja, och hur mycket dom kostade?, pengar dock inte alls lika mycket som jag trodde det skulle bli.
Dom är ju alldeles för HÄRLIGA.. Skulle också vilja ha ett par, dock håller jag mig strictly till jordans :)
Såg en grymm review på skorna gjorda av Sneakgeekz idag faktiskt.
Senaste, man får tacka Apeman för göttig affär.
Ser ju riktigt feta ut på bilden där! Nästan så man ångrar sig ;)
Ja, e najs. tycker det e svårt o bära upp svarta höga kicks, men de vita har fått slita ont sen ja plockade upp paketet.
Gårdagens och dagens köp, kul att man redan lyckats skita ner skorna men sånt är livet.
Förresten, någon som har otroligt smal kripp och får in benen i ett par 24:or? De två Crocker jeansen åt vänster är nämligen för små, de köptes in idag och alla lappar sitter fortfaranade kvar. Köptes för 399 kr/styck, säg ett pris och de är dina!
Kan även tänka mig sälja nudie jeansen som kom med posten igår, dessa är i storlek 25 och är beställda från nätet men går ej att återlämna. Kostade 139€, buda!
ape> har du några jordans till salu i size 10?
JTO Nope. Har ju egentligen inte size 10... Var ett undantag dom jag sålde till dig tidigare...
Funderade länge på om jag skulle bryta min köpdvala för de där... Men det blir att vänta in black cement treorna...
jag fick ta lite pengar från sparkontot... men kvalitén känns faktiskt bra, bättre än de retros som kom 2007 (?). ska nog försöka ha dom på is ett tag.
Inredning till nya lägenheten, bord, bokhyllor, soffa, växter ja allt sånt plus en macbook pro som skymtar lite längst bak :D
Fresh lägenhet pere!! :D!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
fyndade på SnS-lagerrensningen:
Liberty Dunks och Premium Dunks till frugan
Premium Toki och J7 Cardinals till mig själv
Formerly known as BobbyBlingBling
pereZosOo F23 Wuut a motherfuck! ser ut som ur en hotell katalog a la 5 stars ! bra jobbat!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Handlat höst gear på sns i helgen och slog till på dessa
What else is there?
Jävla cp hora Photobucket!!! Låter mig inte uploada bilder!!! Anyway, skulle ha lagt upp 3 par nya 5:or och mina nyaste plock, Cool Gray och Mars 4:or! :) Prövar senare, riktigt fina...
Hellsinki Sneaker Freak!