Billig öl i Stockholm.
Hallå! Förmodligen kommer väl denna tråden försvinna rätt snabbt och jag kommer garanterat hänvisas till Länk till http://www.google.se , men jag försöker iaf.. Har redan sökt på google, men nu behöver jag er hjälp! En kompis kommer på besök och vi vill gå ut och dricka billig öl, med billig menar jag 20 - 30kr klassen. Hans förslag var Gröne jägarn, men det är verkligen inget som lockar mig! 39kr ölen för ett skitställe, nej nej! Vad har ni för sköna ställen ni brukar hänga på när plånboken inte vill samarbeta? Hoppas tråden hinner vara kvar i några minuter iaf. :) Tack på förhand... eller vad man säger! /em. (Inlägget ändrat av Louder 2009-10-03 18:40:19)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Toastare
2009-10-03 15:59
Runt Fridhemsplan har du massvis med 29kr hak som Dovas och mer sunkiga ställen hittar du vid tunnelbaneuppgången mot drottninggatan om du sen går till vänster om du står mitt emot nivå 22.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-10-03 15:59
syltor.se är också en bra sida om man vill vältra sig i dekadens och billig öl.
Toastare
2009-10-03 16:01
ja och nivå 22 får man ju inte glömma..
Och om du fullständigt tappat hoppet, sÖdErKäLLarN-
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon Riktigt så illa är det inte ännu! ;)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Toastare
2009-10-03 16:33
Nivå 22 är ju i samma klass som SK, eller lite värre då det är mest kriminella och överblonderade småtjejer.. men de sunkhaken runt fridhemsplan är ofta bara befolkade av lokalalkisar. Dovas kanske innehåller yngre folk också..
Mjo, Nivå 22 är nog ingen risk att vi går till.. Varit där en gång, det räckte!
Problemet med billiga ställen är ju onekligen att drägg tenderar att dra sig dit :/
hur ser man att nån är kriminell? är man kriminell borde man ha råd me blilligare öl tycker man...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
treat odenplan retro odenplan har båda billiga öl, retro har också rätt sjysst lokal och visar fotboll så där är jag nöjd.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Toastare
2009-10-03 17:08
päronpung, det är inte så svårt.. om du känner till undergrupperna till sveriges mc gäng och vet lite vilka folk som rör sig i sånna kretsar. Och långt ifrån många kriminella är flashiga och flashar pengar.. de finns olika nivåer (det vet du nog) från översiktet som du knappt ser till indrivare och de som gör bryt. men det är en helt annan diskussion, men om du menar att jag skrev nått fördomsfullt nonsen är inte fallet så.. jag är från skåne, MC-gängens högborg.
precis som någon sa tidigare så är treat vid odenplan att rekommendera
Retro var jag på första gången faktiskt för någon vecka sen, riktigt fräsch lokal och billig öl. Verkligen något och rekommendera! Sen är man ju stammis på resten av krogarna på Fridhemsplan som Dovas, Billjardpalatset, Theodoras, & Studio 08. Annars kan ni ta er ut till Vällingby, där har vi en liten Kina restaurang som serverar kannor för 50kr!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Moderator
2009-10-05 15:49
Har för mig att ölen på kelly's va jävligt billig, betalade runt 23kr/ölen där om jag inte minns fel
//TW
kingstown skanstull, tidsampassade priser, tidigt = billigare
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Treat! Ligger på Roslagsgatan, 3 kvarter från Odenplan (Ta buss 2 mot Sofia 2 stationer och den stannar precis utanför) 25 spänn för 50 cl flasköl, och man slipper kriminellt och allmänt skummt folk som på nivå22! Ofta skön musik också, så man slipper reggeaton och sånt skit ;)
Kellys är 23 år, kan iofs bli insläppt ändå, beroende på vilken dag och hur mycket folk.
Moderator
2009-10-05 19:11
skandal a just ja de e ju 23 där. är bara 18 ja, men vissa har tur att bekanta har kontakter =)
//TW
Fast Kellys verkar inte vara speciellt hårda på sin åldergräns. En gång fick jag gå förbi bara sådär, en annan gång "lånade" jag ett år av en polare som är 29. Men de kör väl Tuborg där?. Riktigt jävla äcklig öl och knappt värd 20lappen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Carmen är ju inte svindyrt heller.
Moderator
2009-10-05 21:10
Dieallot Tycker tuborgen funkar ja
//TW
Treat e fan värt, har inte varit där på flera år dock men på den tiden var det iaf jävligt nice
mm förutom att det konstigt nog e massa småbrats där
vafan förväntar du dig i den dära prisklassen... come on!!
förväntar mig lite fattiga jävlar från orten som man själv kanske :D
Theodoras framför Dovas, anyday =) mindre dräggigt. Annars så är Carmen rätt trevligt, om än oftast knökfullt.
Inte fan fick jag sånt fint erbjudande. Jag ville ut på puben varje dag under den månaden, men det blev ingen. HAIL AQUA TINI. Jävligt OT, men jag tänkte komma upp vid jul till er. Har ni kvar katterna och tror ni det funkar om jag tar med mig min pitbull som nog funkar bra med cats.
Treat är det enda rätta! Grodspelet, vinn mig en fylla nu förfan!
Wearing my Rolex
treat 25 kr 50 cl flaskan. fridhems 25 kr stor stark. bra grejjer.
Mellanöl vi går ut när du kommer upp! skriver till dig i gb istället"! Tack för alla tips!
Jag har för mig att Syster&Bror har relativt billig bärs i och med att studenter är den största gruppen. Drottning Kristinas väg.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Söderhof mellan medis och sthlm södra. 29 spänn ölen har jag för mig, rätta mig om jag har fel plus att det är fräscht enligt mig.
Just because i stand over you don't mean you understand me