Är det fel att vara ihop med någon som är 41 år äldre än en själv?
Tycker du att det är fel om en kvinna är ihop med en äldre herre som är 41 år äldre än henne? Och att han är miljonär, dock aldrig gift sedan innan. Är det äckligt och perverst eller är det okej, om dom inte älskar varandra men trivs i varandras sällskap och umgås`?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enligt Sveriges lag är det torsken som gör fel, inte horan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sålänge alla inblandade är vuxna och införstådda i vad som gäller så ser jag inget problem, hade hon varit 14 och han 55 så hade det ju inte varit så värst ok däremot, men av helt andra anledningar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Ja, det är svårt det där. 20 årig tjej, fattig som dejtar en äldre miljonär......alla kommer att kolla på dom och fundera över om hon inte är hans dotter. Många kvinnor i världen gifter sig med äldre, många gånger pga av ekonomiska skäl och trygghet eller för att dom saknar en fadersfigur
trygghet i en liten..... gubbkuk
mama said knock you out
HumanFLU Ny pappa? :P
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
nejdu, det känns inte helt okej. med den åldern handlar nog det mesta om utnyttjanden om diverse saker, pengar såklart... så nej de känns äckligt för den äldre känner även det men har inte något emot de
www.samyprod.com
Tycker det är så jävla fel det kan bli. Men det är bara jag. Varför utnyttja någon och "älska" dom för pengar? Giriga jävlar, skaffa ett jobb istället.
Dra åt helvete!
"Är det fel" det är väl lite mer komplext än rätt och fel. Fel enligt vem? fan man gör väl som man vill. Vill man vara ihop med en skarrig morfar så är man väl det. Jag blir dock en aning kräkfärdig av blotta tanken på rynkig gubbsnopp.
Ja är det att utnyttja det handlar om är det klart fel. Men är det två st vuxna som älskar varandra och vill vara tillsammans trots åldersskillnaden så ser jag inget fel i det alls.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Varför är det fel? Han vill ha en ung sexig tjej och hon vill ha pengarna. Det är väl en rätt fair trade.
PrinsMio, du har rätt Båda parter blir nöjda, hon får fett me cash och han får en ung kropp att älska med, alla får det dom vill.
men jag har en vän..hon är 21 år. Hennes pojkvän är gift, har barn och är 59 år. Han har inte mycket pengar heller. Och är skallig och jätteful. Ush. Men hon är så nöjd och kär i honom. Fast hon får inte hans nummer. Så det är han som ringer från privat nummer varje gång dom ska ses. Och han hälsar inte på henne om han går på stan. Men hon är så lycklig med honom..... WTF?!!?!?!
Amazighen will remember
Amazigh F21 anser hon sig vara hans flickvän?
yes. det gör hon.
Amazighen will remember
hm, en glass på att hon kommer komma ner på jorden med en jäkla smäll förr eller senare.
jag hoppas att hon inser vad hon håller på med snart.
Amazighen will remember
om jag var ung hona och tillräckligt tilldragande för att snärja en miljardär och bli väl inskriven i gubbens will, skulle jag iofs inte ta chansen att bli rik. Men fattar att vissa "sopor" till kvinnor tar den skiten för att bli täta sen. Om min nästa brud sa att hon fixat 100M kr från ett numera dött pancho skulle jag fan inte nobba henne för det. Go for it. De flesta säljer sig ju.
Vad är relationer om inte utnyttjande, både emotionellt och fysiskt? Trivs de i varandras sällskap är det väl det ända som räknas?
cgbh du grabben, antingen har du våldtagit ditt ex hela tiden medans ni var tillsammans, eller så har hon smiskat dig och tvingat dig att gå och handla mjölk varje gång den var slut. Man måste GE och ta. har själv aldrig blivit smiskad, bara "utfört" alternativ 1(på dåvarande fv, alltså ni som betett er så fattar).
Man måste GE och ta utnyttja alltså
har själv aldrig blivit smiskad, bara "utfört" alternativ 1(på dåvarande fv, alltså ni som betett er så fattar). vänta nu.. skrev du precis att du våldtog din fd filckvän???
jony det första av de alternativen du just nämnde är ju våldtäkt?
cgbh ok om du vill säga så. En del av det. misery_chick"(..ni som betett er så fattar)." Du är alltså ingen av ni men det är helt ok. Tänk, tänk och tänk, så kanske du fattar vad jag menar.
vänta nu.. skrev du precis att du våldtog din fd filckvän??? flera gånger faktiskt. En "grej" vi hade. Inte bara med henne sen btw. :)
mina tankar blir presenterade inom paranteserna:
gammal fisig gubbe(rik som fan) -> ung kvinna (störd)
gammal fisig gumma(rik som fan) -> ung man(störd).
GÅ PÅ NÅGON I ERAN EGEN STORLEK
folk blir väl kära i varann av ännu konstigare anledningar. vilka är ni att ifrågasätta deras motiv? möjligen kan väl en kompis som märker att dennes vän mår dåligt av ett förhållande ta upp det men det gäller väl alla möjliga fall
http://www.kommandot.se/wp/
Samtidigt vet de äldre vad de vill ha och är helt enkelt mognare. När jag hade min första "äldre partner" än mig själv, hon var 8 år äldre så var det som en ny dörr öppnades, det är skillnad på partners som äldre än själv, lika gamla än en själv och yngre än en själv, mentalt och fysiskt. Har varit även med en partner som varit 25 år äldre än mig. Har lärt mig mycket om mig själv tack vare dessa två och andra erfarenheter. 49 år äldre än mig.. huhu, för 7-8 år sedan hade det nog inte varit något större problem, nu dock snackar vi om 70+are, där går nog gränsen. Vill inte riskera döda någon :) Men stänger inte dörren helt heller.
Moderator
2009-12-04 23:11
Kaneida Haha jag gillar att du håller dig öppen för möjligheter :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Haha vadfan man måste ju bjuda till lite. Dyker det upp en tant från tyskland med miljoner euro på banken och behöver lite action och är med på att inkludera mig i testamentet... så vem är jag och tacka nej nu när jag är singel :p
räkna aldrig ut gammelfolket. det är som att leva ihop med en hemmafru/man utan att det behöver kännas obekvämt. lagad mat och bäddad säng varje dag, och är man intresserad av att ligga har de nog inget emot en viril ungdom. benskörheten gör ju att trapp-fallen faktiskt fungerar som ursäkt också.
http://www.kommandot.se/wp/
Ja, being married is a lifetime of "hoeing" hehe Nähmen...............så länge båda parter vet vad dom gör En ung tjej umgås med en äldre herre och in return så får hon leva gott, äta gott och resa gott. Man har alltid valet att gå ifån och hitta en i sin egen ålder, men om man vet att en kille inte kan erbjuda dig det den äldre killen har så ....gör man vad man kan för att få det man vill. Anna anka gifte sig med en rik man...och många andra gifter sig rikt för att få ett bättre liv Absolut kan man sitta på kassan på Ica och leva ett 9-5 jobb eller stå upp i 9 timmar och servera fulla svenskar som ber om påfyllning var 2dje minut. Its up to var och en... men jag är inte emot detta att dejta äldre ..för att få en bättre ekonomi. Vissa vill vara självständiga, andra tycker om att bli omhändertagna
Jag läste bara rubriken och mitt svar är: Ja.
HumanFLU När jag läste dina första inlägg så fanns det en liten liten del av mig som höll med dig...sen nämnde du Anna Anka som förebild. Nej fy fan, det är oärligt, äckligt och taskigt. Den situationen du beskriver innebär ju att den här killen verkligen vill köpa kärlek, inte bara sällskap/sex. Om han bara ville ha sällskap och sex så skulle han kunna fixa det utan några problem om han nu är så rik, men det känns ju som om han vill ha något helt annat här.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Im with Kaneida.
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Bruden kan leva med ekonomisk trygghet och gubben betalar med nöje för sin trofé, inget fel med det.. Jag hade dock bangat på att lapa en östermalmskärring för nya airmax..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
kör på bara han har säkert en fin,välsmakande skrumpen penis
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Att ens behöva ställa frågan är väl svar nog...
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Graffare
2009-12-14 09:50
Även om jag kan tycka att sådana ålderskillander är osmakliga så är det bättre än mycket annat. Om hon måste kela med han korvpenis och grånade hängröv för att få en ny garderob varje säsong och leva flott så är det väl bättre än att hon springer efter en benzopundare som misshandlar henne?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
inte om du är under tio.
Ridå
jag vet inte orkar inte läsa allt. vissa argument jag såg funkar ju lika bra på prostitution. Pengar mot sex. Men fan, det är förnedrande att sälja sig för pengar. Därför jag vägrar jobba.
Ridå
Man säljer sin kropp för en billig slant. Knulla gubbkuk är väl inget.. för några papp?
The News called it crack, i called it diet coke..