I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slavar för mat

Övrigt - Blandat

   

2009-12-05 22:21

Slavar för mat

Man snackar om männskliga rättigheter right?

Mat borde vara en männsklig rättighet. Du förds på jorden, och du måste äta för att överleva. vad äter vi? andra djur och andra växter. En människa blir hungrig och för att stilla sin hunger, vilket är livsviktigt, går hon och dödar ett djur eller käkar en kokosnöt etcetc. Detta är en männsklig rättighet, gå i skolan är inte en männsklig rättighet, att kunna äta mat GRATIS (med viss möda) är en urgammal, naturlig männsklig rättighet. Maten är för alla, den är till för alla, den är till för att ätas av alla.

I nuläget måste jag gå och jobba för en annan människa, så att den här människan ger mig matkuponger i papper och bommul, som jag sedan måste gå och byta in till en annan människa som sitter inne med mat och som vill ta emot matkuponger (pengar) för sin mat. Det här är riktigt jävla fel. Du ska ha rätt att käka dig mätt varje dag utan att betala ett skit för det (mer än den mödan det tar för dig att jaga fatt i maten och laga till den). När detta är avklarat (matfrågan), då har jag en del fritid över, den här fritiden kan jag ägna mig åt att göra en annan människa en tjänst (jobba) och få tillgångar av denna (pengar) som tack, som ajg kan använda för att byta till mig olika varor jag känner för att äga och bruka under min fritid, varor jag inte kan bygga själv eller varor som ahr med nöjjden att göra. Men i dagsläget tvingas man slava för en annan människa på sin fritid för att kunna äta, vilket är rent av fuckt up. Slavtänk in i grunden!

vad tycker du?

www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.