I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nytt jobb, tips?

Övrigt - Blandat

   
DJ

2010-01-08 20:15

nytt jobb, tips?

tja jag har fastnat i det klassiska ekorréhjulet å behöver hjälp att komma ur det, har jobbat på en matvarubutik i 6 år nu och har tvärledsnat på arbetstider, arbetsuppgifter å det faktum att det bara blir sämre å sämre för varje år som går, man får mer å göra å mindre tid att utföra det på. men det är väl inte branchunikt iof.

grejen är den att jag försöker ta mig därifrån men jag vet inte vad jag har för möjligheter, jag har fått en väldigt smal syn på vad det finns för yrken kan man säga. så snälla upplys mig!

Det jag har på cv:et är 3årig gymutbildning, media med inriktining på foto/film
diverse internkurser på jobbet, var 2 år på kontoret som "internlärare" (höll i utbildningar, presentationer osv).

typ enda kravet jag har är att det ska vara ett mån-fre jobb plus att lönen bör ligga över 20 000kr, annat än det är jag öppen för förslag så bomba mig med tips :D

"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"