I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flippad styvfarsa!

Övrigt - Blandat

   

2010-02-08 19:41

Flippad styvfarsa!

Flippad styvfarsa!

Tjena whoa.. Jag flyttade hemifrån för många många år sen.. Men från tid till tid så åker jag hem och umgås/äter med min mamma och min styvfarsa som har funnits i mitt liv sen näst intill starten. Jag och han har aldrig riktigt kommit överrens och det förvärrades efter jag flyttade hemifrån. Men varje gång jag kommer förbi ska han "mucka gräl". Det har nästan varit slagsmål vid ett par tillfällen för SKIT och han verkar verkligen vilja slåss mot mig. Jag är ingen "fighter" direkt, Men jag har varit ung engång i tiden också så jag vet hur man försvarar sig och varje gång jag sätter mig emot honom och ber honom följa med mig ut(Jag vet det är omoget, men ibland orkar jag inte) så buggar han ur och backar och säger jag är sjuk i huvudet o berättar för mamma hur dum dum dum jag är! Det sjuka är att mamma tog hans sida i helgen 30 min innan jag skulle ut:

Han kommer med en familjepizza och vet jag har bråttom.. Mamma gör något i vardagsrummet och jag ber henne snabba sig lite för jag hade ont om tid tills bussen gled förbi.. Då kommer han in och gapar och börjar dra i pizzan och kastar den mot mig så hela min skjorta blir nersåsad och mina byxor helt kladdiga.. Jag flyger i taket och säger att om han öppnar sin mun igen så ska han få sig med.. Och SÅKLART tar han av sig glasögonen trycker upp sitt fula tryne i mitt och säger "slå mig då om du är så jääääävla tuff". Jag puttar bort honom och han går in och sätter sig i soffan för att lugna ner sig.. Jag börjar äta pizzan och är på JÄVLIGT pissigt humör. då kommer han in och skriker igen och då tänker jag: nu får de fan vara nog.. Jag tar med honom ut på bakgården, Han är ca 190 lång och jag är runt 185 så det va inte så att han inte kunde skydda sig direkt. Han åker på fyra snabba och åker i backen. Det sjuka är att mamma tar hans sida i allt detta och är fly förbannad på mig.. Jag känner mig sviken som fan att hon inte stod på min sida från första början då hon vet hur han är.. Nu är hon jävligt sur på mig och vägrar prata med mig och påstår att jag gjorde fel för jag skulle va tacksam för han kom med pizzan. Det var jag också men fan heller tänker jag låta han bete sig hur som helst för han har åkt och köpt en pizza åt mig jag har betalat för o bjuda på mamma och honom.. Visst det va onödigt och börja slåss de erkänner jag, Men jag va lite påverkad vid stunden vilket inte han var.

Ska jag be om ursäkt eller gjorde jag "rätt"?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.