I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min Flickvän

Övrigt - Blandat

   

2010-02-17 22:30

Min Flickvän

För att inte folk ska börja prata om de så, ja jag har gjort ett nytt konto för jag vill va anonym. Men tillbaka till de jag vill berätta

Folk kanske komme gnälla på att de mycket sånt som skapas på whoa men jag behöver verkligen andras tankar om det här

Min tjej och jag har varit tillsamans i ca 1,5 år nu men nu är vi inte det längre. Det hela började med att för ca två veckor började hon prata med en annan kille som Heter X säger vi,hon prata lite med och så innan hon träffade mig (dom va aldrig tillsamans) men efter de säger hon att dom pratade i flera timmar och att hon kände att hon hade varit taskig mot mig. Nej sa jag de är vell inget fel med de, och hon blev lite osäker och börja prata om att hon vill ha ett uppehåll i förhållandet. Men det löste sig och hon ångra sig och allt va lungt efter vi pratat om de.

En vecka efter de går hon ut på krogen ( Hon gick ut då hon precis fyllt 18) Började massa killar och så dansa med henne en av dom försökte antagligen strula med henne, tror jag hon berättade efter.Några dagar senare är jag hemma hos henne och då berättade hon att killen X hade ringt henne den här gången och sa att han va i samma stad eller område eller någe och börja prata och så ( men bara för en kort stund ) jaha tänkte jag de är vell inget med de. Men då efter de kanske 1,5 timme börjar hon se lite ledsen ut och säger att hon vill göra slut. Och jag blev ju helt förvirrad och allt och vi prata om de skit länge och hon ångra sig men dagen efter sa hon att hon ville verkligen göra slut.

Hon sa att hon behövde vara för sig själv ett tag för att veta vad hon känner och står. Hon säger att jag är den underbaraste och allt , att hon älskar mig men vill va "fri" och säger att hon har missat massor med saker och så.

Hon har inte haft någon kille innan mig och hon vill testa hur de är att va som alla andra. Alltså dom flesta har ju haft ett förhålande och så innan men inte hon. Och även inte jag. Hon säger alltså att hon vill ha andra killar och så men jag förstår ingenting.

och nu verkar det som om hon inte bryr sig eller någe, alltså att hon verkar ha glömt allt och så. Jag älskar ju henne mer än något annat på jorden, klart jag väntar på henne om hon ångrar sig men jag kanske inte borde gå runt och hoppas hela tiden? eller?

Sen det sista jag vill säga är! Om hon älskar mig så mycket som hon säger, hur kan hon då vilja hålla på med anda killar. Liksom om man älskar någon då vill man ju va med den personen , inte hålla på med massa andra för att de är så de brukar vara ?

Förlåt om de vart långt men jag behövde skriva av mig, förlåt även om det är särskrivet