I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad saknar du i ditt liv?

Övrigt - Blandat

2010-03-03 01:12
?

2010-03-03 01:13
GAIA tråden handlar ju om vad vi saknar. inte vad vi ska göra åt det? :)

2010-03-03 01:21
Ok, sorry. Jag saknar tid. Tid är något jag inte har för jag jobbar fan dygnet runt. Från morgon till sen kväll. Så vad gör jag åt det? Säger upp mig i mars månad. There we go.

2010-03-03 01:22
fridan: jag som ganska nyss flyttat till sthlm. behöver lite folk i min närhet också. flytta hitdu :)
DJ

2010-03-03 08:56
Just nu: Motivation

Jag saknar annat också, men om man ska välja en grej så...

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2010-03-03 10:28
Kärlek, har saknat det hela mitt liv!:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-03 10:40
FarmorBerit
Tack för kramen, den behövdes! :)

GAIA.
Snälla, snacka inte om saker du inte har någon aning om, dvs andras mående!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-03-03 10:50
Jag saknar motivitation och ro i sinnet.
Det enda jag lyckas motivera mig till att göra o göra bra är när det vankas party av något slag eller så, då kan jag cykla till kina o tillbax om jag inte kan få pengar eller alkohol på annat sätt.
Men annars ter det sig helt omöjligt att motivera mig att göra saker :S..
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-03-03 15:00
psyko: förstår dig precis man!

2010-03-03 15:55
Förändring. Gå till jobbet, gå hem, spela tv-spel, inget är kul.

Trixig-person3 F13

Om du bara är 13 år så finns det en massa tid för allt att bli bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-03 15:58
Lycka/ Livsgnista, känns som om jag har allt för att uppnå lycka. Men den går inte att hitta. Lite omväxling i vardagen hade inte heller vart fel..

Rappare

2010-03-03 16:04
To grow balls dvs. bli man och stå för mina saker

eller pengar så man kan flytta och inte bry sig om nånting
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2010-03-03 16:41
bättre hälsa. Måste komma igång nu till våren och motionera, det här håller inte, slö och trött mest hela tiden...o jag pluggar högskola också så lite näring till hjärnan skulle sitta fint :)

2010-03-03 17:03
Motivitation till att ta tag i mitt liv..

2010-03-03 17:25
just nu saknar jag hoes hehe men annars hopp. Är arbetslös varje dag är samma dag man vaknar dricker sitt kaffe tar en kopp kaffe till. Pengarna som jag får ca 3000 kr räcker inte får alltid kämpa mig igenom dom där sista 2 veckor. Bor hemma hos mina föräldrar , man känner sig inte lika fri när man bor hemma. men om jag hade fast jobb och 15 000 kr varje månad hade jag båda haft råd med en egen lägenhet och hoes:) sen kunde jag köpa en bättre bil och kunna gå ut oftare på bio eller på harrys. men nu är det lågkonjektur och då kan man lika gärna hänga sig och bli av med både plågan och HOPPET.

2010-03-03 20:43
Ett minne, jag tror fan på allvar att jag är diment. Kan man vara det i såhär tidig ålder? Mitt närminne är heeeelt fucked up

2010-03-03 21:12
*..emelie..*

Jag har en väldigt god aning om hur det är att vara väldigt nere ska du veta. Men att må dåligt kan alla göra på olika sätt, det förändrar inte faktum att man måste arbeta för att ta sig ur det och komma nånvart. Problemet är att varje gång jag ser personer som är deppiga och inte gör något i livet (jag snackar om bekanta osv nu) så klagar de, hänger läpp men gör inget för att förändra sin vardag. Då blir det svårt. Då står man still och klagar lika mkt och är lika deppig 5 år senare. Frågan är om man vill leva sitt liv på det sättet.

Mvh

2010-03-03 21:40
tid å konsten att prioritera den tid jag har bättre
www.code26.com grafik och konst.

2010-03-03 22:02
JaoJao_:

"Ett minne, jag tror fan på allvar att jag är diment. Kan man vara det i såhär tidig ålder? Mitt närminne är heeeelt fucked up "

Ditt citat: "Why go to highschool when you can go to school high?"

Svar: Softa med spliffen ett tag så ska du se att det blir bättre.

2010-03-03 22:27
Kärlek och Pengar.
Det är svårt att få 3 tusen att räcka till allt hela månaden och jag saknar någon att vakna upp med

2010-03-03 23:15
Detta kommer ju låta så...

Men Kärlek såklart
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2010-03-04 00:56
hmm, äkta polare, familj, motivation, mål, och i slutändan blir det väl kärlek också

2010-03-04 10:37
Organisation och kontinuitet
hade varit nice

2010-03-04 11:45
Nöjd P24
Jag trodde också att det berodde på det först. Men jag har lagt ner det nu helt och hållet och det hjälper inte. Min fråga kvarstår, kan man gå o kolla / få reda på om man har någon dimentsjukdom och var isåfall?

2010-03-04 11:47
Hos läkaren? Jag är inte 100% säker, men jag tror att det är vad de jobbar med. Nånstans i den riktningen iaf.

2010-03-04 15:14
GAIA
Förstår vad du menar och håller med!
Sorry.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-03-04 15:20
JaoJao_:

Jag trodde också att det berodde på det först. Men jag har lagt ner det nu helt och hållet och det hjälper inte. Min fråga kvarstår, kan man gå o kolla / få reda på om man har någon dimentsjukdom och var isåfall?

Det kan ta ett tag innan det kommer tillbaka, speciellt om man rökt mycket under en längre tid.

Men jag lider oxå av dåligt närminne, min mor med. Och ingen av oss är dementa.

2010-03-04 22:44
saknar en bostad.
en flickvän vore också trevligt.

2010-03-04 22:58
en privat massör. har fan alltid ont nånstans.

2010-03-04 23:25
energi, denna vintern har verkligen gjort sitt på mig

Rappare

2010-03-05 00:37
Ligga, ligga, ligga...

Wurrup?
Moderator

2010-03-05 00:47
Just for the sake of it måste någon kille erbjuda sig att bli Fridans massör. Så go killar!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-03-05 01:32
Money

2010-03-05 09:57
Det kan ta ett tag innan det kommer tillbaka, speciellt om man rökt mycket under en längre tid.

Rökte väl varje/varannan dag i 1.5 år och nu har jag inte gjort det sen dag innan nyår, förutom ett undantag men det är väl tillräckligt lång tid?

2010-03-05 11:19
äh, de e gött att inte ha pengar ibland, känna lite på misären sådär... neej klart inte! men som nån sa; all we need is love. faktiskt. skulle vilja hitta nån att klicka med på riktigt liksom..

2010-03-05 19:20
ett jobb skulle ju inte vara helt fel..

2010-03-07 16:34
jag saknar att inte ha ont.

2010-03-07 17:56
jag saknar ett facit till livet.

2010-03-07 18:12
word på kaptenkrok!!

2010-03-07 18:59
mina bästa vänner. jag har fantastiska bästa vänner som känner mig utan och innan. tyvärr bor dom inte i stockholm längre = dom där självklara personerna som man alltid alltid hängde med har försvunnit. det är trist. trist som fan.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Moderator

2010-03-07 21:26
Sean-Price
Just det, man tar inte mig på allvar för min ålder. Men det finns ärligt talat ingenting som gör att jag går upp på morgonen. Jag har inget liv, inga vänner, ingen skola, ingen anledning. Jag behövs liksom ingenstans och ja jag är ung, men spelar det någon roll? inte säkert att allt kommer bli bättre med tiden, right?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2010-03-08 00:15
Mål och mening, utan tvekan. jag lever förvisso ett väldigt bra liv med ett arbete jag trivs med, cash på kontot och bra vänner men jag har fortfarande inte lyckats komma på vafan jag ska göra med livet. Förhoppningsvis löser sig detta till hösten då jag tänker börja plugga men eftersoom jag ska göra det på distans och resa under tiden så får vi se hur bra det går ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2010-03-08 00:42
nåt vettigt att gnälla om!

sömnbrist.. boo fucking hooo...
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2010-03-08 01:23
en KK

2010-03-08 09:16
Jag saknar positivt tänkande och tid.

Hela förra året var underbart, kanske inte mer än rätt att 2010 ser dystert, regnigt och tråkigt ut.

spliff macht frei

2010-03-08 13:33
ok, jag tycker verkligen inte att man ska jämföra lidande, men idag orkar jag inte sitta och veta att jag kommer att ha ont i 70% av min hud för resten av mitt liv och ni klagar över såna små skitsaker. seriöst. ni kan gå, ni har inte ont eller är allvarligt sjuka (detta riktas mot de av er som är friska och rörliga). försök glädjas åt det ni har!
idag orkar jag inte vara snäll och ödmjuk. idag är jag bitter. med rätta. kronisk smärta vs "ett mål". seriöst. sätt bara upp ett mål! skitsamma VAD, bara gör det! lata jävlar.

jag är normalt sett inte så här bitter, men idag vill jag att alla borde få uppleva minst en dag av det jag har. då jävlar skulle ni uppskatta det liv ni själva lever. idag vill jag doppa samtliga som inte uppskattar sin sjukdomsfrihet i den glödande smärta jag känner varje sekund av varje dag sen den 15e april 2006.

(jag är f.ö. sjukt tacksam över att jag kan gå eftersom jag suttit i rullstol och vet hur det är när kroppen inte lyder, men det är skitsamma just nu. just nu vill jag bara nita någon)

2010-03-08 18:27
Vad är det som hänt junkgirl?

2010-03-08 19:59
disciplin

2010-03-09 01:31
Vill att min kreativitet och framförallt originalitet ska dyka upp igen. Är inne i en svacka. Annars är det ganska bra på alla plan.
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -

2010-03-09 10:55
junkgirl

Jag förstår dig.
Men samtidigt så kan det ofta vara lättare att vara fysiskt hindrad än psykiskt.
Inte minst pga folks attityder såsom den du representerade där.

Det är lättare att må dåligt än o misslyckas.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!