I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Normalpris för pianolektioner?

Övrigt - Blandat

2010-03-31 15:46

Normalpris för pianolektioner?

Nån som vet vad som är standard för pianolektioner? just nu betalar jag 250 för 45 minuter, min lärare är ansluten till lärarfurbundet också, spelar det roll?

tackhej

2010-03-31 16:05
med tanke på att läraren typ har ut en tredjedel av det du betalar så låter det fullt rimligt. egentligen rätt lågt lönemässigt tom. men det är väl svårt att ta särskilt mycket mer och fortfarande ha kunder antar jag.
cry me a river!
--> thcrew

2010-03-31 16:32
betalar svart ;)

2010-03-31 16:39
misstänkte nästan det. fortfarande inte helt orimligt givet att läraren gör sitt jobb. tycker du borde lägga mer vikt vid huruvida läraren är bra eller inte än på om du kan spara in 50kr i veckan. tack för mig.
cry me a river!
--> thcrew

2010-03-31 18:15
Jag tar privatlektioner i piano och det går på 400kr per lektion, ca. 45 minuter..
Kan ju tillägga att mina föräldrar hjälper till med betalningen då också..

Priset varierar nog ganska mycket beroende på just vem läraren är, hur känd läraren är även bara på lokal nivå..
You can't stop the Prophet..

2010-03-31 18:34
http://www.youtube.com/watch?v=vphWgqbF-AM

han är bra på att lära ut, har inte kollat igenom han riktigt, men lär ut via youtube sriöst och bra, bra om man vill kunna grunderna iaf har jag hört..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-31 22:38
är jävligt nöjd med min lärare faktiskt, ville bara kolla om man kunde få samma kunskapskvalitet för en mindre peng :P haha

att lära sig via youtube är bra på ett sätt, tyvärr blir det lätt så att man begår vissa misstag i inlärningen som inte rättas till