I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Några som fiskar här?

Övrigt - Blandat

Producent

2010-04-21 22:42

Några som fiskar här?

Jag resnade fisk för mormor och morfar idag. Låter lite corky jag vet, men när jag öppnade sillarna så hade dom rött blod?! Alla fiskar dröp av blod. När man liksom satte kniven i dom så sprutade det nästan ut. Har sillar rött blod, eller vad är det frågan om? Har ni vart med om detta innan? När jag var klar med fisken såg det ut som det hade vart en massaker där.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-04-21 22:49
Ingen på Whoa fiskar för alla här är fett street.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-21 22:53
Ja jag fiskar ibland på sommaren, det gillar jag.

Japp fiskar har blod! Men sillar bör man strypa för bästa resultat!
Men lika glad är jag för det!
Producent

2010-04-21 23:01
Är du seriös? Vad hade du väntat dig, blått blod?

2010-04-21 23:40
Du ska snacka med Priyan när det gäller allt om fisk och fiskande vill jag tro. Men såklart fiskar har rött blod, vad annars? :)
Producent

2010-04-22 00:01
alltså jag har hört att dom liksom har genomskinligt blod. och jag har aldrig någonsin upplevt att fiskar innehåller så mycket blod! jag har sett liksom röda fläckar innuti fiskar, men har trott att det var färgning av organen efter jag hört att fiskar har genomskinligt blod. som ni kanske märker är jag inte helt haj på fiskar.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-04-22 00:09
inte helt haj på fiskar.

Fniss!

Ja, alla fiskar har väl rött blod vad jag vet.. Finns det djur som inte har rött blod?
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Producent

2010-04-22 00:13
jag blir förvirrad :(
jävla sillar!

2010-04-22 00:18
Ja, alla fiskar har väl rött blod vad jag vet.. Finns det djur som inte har rött blod?

Ja, de djur som inte har hemoglobin som bas eller hög halt av t.ex. någon metall i blodet kan ha annan färg. Men vi snackar blötdjur och liknande nu, :)

2010-04-22 14:22
Några som fistar här? läste jag, haha!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Producent

2010-04-22 14:52
Några som fiser här? läste jag, haha (av vad d-beck skrev) looooool LMAO