I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker: Folk att dela ateljé/hänga & måla med, i Göteborg

Övrigt - Blandat

   

2010-07-18 11:10

Söker: Folk att dela ateljé/hänga & måla med, i Göteborg

Hey alla konstnärliga kreativa freaks!

Insåg efter ett år på konstskola att det bästa med att gå en konstnärlig utbildning inte är utbildningen i sig utan möjligheten att få umgås med andra kreativa människor 8 timmar om dygnet (och ofta några timmar till).

Så när jag nu satt och våndades i våras och gjorda halvdanna ansökningar till andra konstskolor så kom jag fram till att jag egentligen "bara" vill omges av folk med ett liknande intresse. Tackade därför nej till den utbildningen jag kom in på och tänkte att "vafan, jag får helt enkelt leta upp lite roligt/kreativt folk som känner likadant".

Så alla ni som känner att det kunde vara kul att träffas för att skapa gemensamma projekt, utbyta idéer och utvecklas tillsammans, hör av er!

Jag är mellan 25-30, dude, och har min bakgrund i graffiti, men är numera öppen för alla sorters uttryck. Även om jag fortfarande tycker det är roligast och mest spännande med olika typer av offentlig utsmyckning.

På sikt vill jag gärna hitta folk att styra en ateljé ihop med eftersom min lgh inte är den största, men det går ju att måla överallt på sommaren så just nu känns det lugnt.

Kön, ålder osv spelar egentligen ingen roll, men det är kanske rimligt att anta att vi är mellan 19-35. Alla former av skapande är välkommet, själv sysslar jag mest med måleri.

Hoppas att ni inte skräms av kontaktannonsutformningen, jag har faktiskt redan vänner -men dom dricker helst öl och tittar på fotboll :)


Skicka ett mail eller skriv i tråden om ni känner er pepp, vi hörs!

/S

mail: [email protected]


There's three things that keep me from being a Nazi/
I'm black, a fag, and my dad's Liberace!