I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Festande/Utgång-Facebookuppdateringar, citat osv

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2010-07-19 21:37

Festande/Utgång-Facebookuppdateringar, citat osv

Hej bullen. Nu jävlar.

Kanske lite kass rubrik men kom inte riktigt på vad den skulle vara så...

Kan inleda med att säga att jag har absolut inget emot vilda fester eller något sånt, faktum är att jag älskar att röjja på som fan, men de finns en del saker kopplade till det som jag stör mig på som FAN.


En grej det är att tjejer kan i sin facebookuppdatering få det att låta som att just deras utgång ska typ förändra världen eller liknande.
Exempel "Nu jävlar kör vi brudar, ALL IN! Ikväll gör vi stan osäker" och liknande grejer.
Stör mig på det riktigt hårt av någon anledning :S
OCH jag pratar om brudar som är i 20 års åldern, kanske bara jag som blivit vän med fel tjejer på facebook, men är det ingen annan som märkt detta?

Sen stör jag mig som fan på personer som använder "hörde jag skål?!" i överflöd. En kille på en festival gjorde så att jag ville gå lös med yxa efter några timmar pga det citatet.

OOOCH åter till facebook, seriöst, har folk inte bättre fantasi än "ses i dimman". Vet inte varför, men stör mig som fan på det också.

--------------

Så, vad anser ni om det jag tagit upp? Någon som delar min åsikt på en eller flera av punkerna?
Finns det andra saker i anknytning till detta som ni stör er på? Bikta er nu!.

Jag förväntar mig självklart att några ska börja störa sig på mig när dom läst detta, självklart =)

//TW