I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blåst på blocket, tips!

Övrigt - Blandat

   

2010-08-31 22:16

Blåst på blocket, tips!

Hej, köpte en ratt till min bil för 2500kr då den såg väldigt fräsch ut på bilden o jag frågade om skicket och han sa att det var bra och ratten var utan sprickor.

Hämtade ut den idag och ratten var söndersliten och hade sprickor. Skickade iväg ett mail och sa att jag helst skickar tillbaka ratten och sedan kan han föra över pengarna tillbaka till mig när han hämtat ut den.

Sedan ringde han mig (nån skånsk otrevlig gubbe) och sa att det var omöjligt att skicka tillbaka den men han kunde erbjuda mig 500kr tillbaka. Han vägrade ge mig en anledning till varför han inte kunde ta tillbaka den och nu tror ja inte att han kommer föra över dom där 500kr heller.

Så vad kan jag göra nu? Det är väl knappast värt o anmäla detta? Händer väl ändå inget menar jag...

Har hans adress, namn och tele dock, så kanske kan hitta på något sätt att göra livet lite jobbigare för honom. Tänker inte gå äverstyr o sätta mig själv i skiten.

Så vad ska jag göra? Play by the book, eller sätta dit han på något sätt?:p

 Haters gon' hate...