I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Penisförstoring - Kan detta vara pålitligt?

Övrigt - Blandat

2010-09-12 16:48

Penisförstoring - Kan detta vara pålitligt?

Läste lite om penisförstoring och kom in på denna sida via google:

http://www.shytobuy.se/vigrx.html

Verkar vara ärligt men man kan ju aldrig vara säker. Någon som vet hur detta är ett säkert tillvägagångssätt? Läs helst några frågor på sidan innan ni skriver "fungerar aldrig" osv.

2013-02-15 14:59
Jag funderar på att göra penisförstoring. Hittade faktiskt en bra och rätt informativ sida som skriver allt om penisförstoring.

Här är länken om någon annan vill kolla: www.plastikoperationer.net/penisfoerstoring

Ska på konsultation på Akademikliniken nästa vecka

2013-02-15 15:28
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2013-02-15 16:20
Va hemskt
Sluta gräv upp 3 år gamla trådar :(

2013-02-15 16:40
Charles Bronson har ett helt kapitel I sin bok Solitary Fitness om det manliga organet som är informativt.
Går att träna sin byxorm att bli längre och uthålligare som vilken annan muskel som helst enligt honom.

2013-02-17 20:46
fast i och med att penis inte är en muskel är det ganska irrelevant att muskler går att träna
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2013-02-18 16:02
Uttryckte mig lite slarvigt.
Han menar att svällkropparna i penis går att träna så de blir större på samma sätt som man kan träna en muskel.

2013-05-14 21:38
Älska din snopp som den är. Jag tror jag ska skriva en bok med den titeln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-05-15 00:32
Klart man älskar sin snopp, fast iofs kan man ju ha problem med tex förhud eller riktning
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-15 10:20
Tydligen så verkar alla inte göra det. Tjejer skär bort sin labia och snart pumpar väl killarna snoppen full med silikon. Allt för att se ut som på porrfilm.
Battlerappare

2013-05-15 17:12
Som han som tydligen pumpat in silikon i pungen i typ 5-6 år så skiten ser ut som en bowling kula.

Battlerappare

2013-05-15 17:12
KLOT

2013-05-15 17:49
Crazy. Varför vill man ha ett klot mellan benen?
Poet

2013-05-15 17:59
Dumheter. För att matcha bullfittan såklart!
Jag har ätit pannkaka!
Poet

2013-05-15 18:44
Finns väl en bild på nätet på nån gammal indier som sitter på sin pung, han kanske också ville ha en beanbag som alltid är med en
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-15 19:34
Doggsonlol skrev:
Finns väl en bild på nätet på nån gammal indier som sitter på sin pung, han kanske också ville ha en beanbag som alltid är med en

Fast fortfarande... varför kan man inte acceptera sitt kön som det är?
Poet

2013-05-15 19:41
sofiabayo: Jadu den frågan gäller ju inte bara könet utan gäller ju hela människan, finns ju alltför många metoder att försöka transformera sig till nån annan nuförtiden.

Men man kan väl förstå att om en människa känner sig missnöjd med typ trång förhud/för stora blygdläppar (tog bara 2 exempel) så är det ju bra att det finns där som ett alternativ att åtgärda det.

Jag är nöjd med vad jag har! Fin kille lojal och jävlig men slö och odräglig på fyllan emellanåt dock ;)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-16 09:01
Det har ju enbart att göra med att man jämför sig med någon annan. Typ "här har vi mallen för vad som är snyggt" och passar man inte in där så är det något fel på en.

Jag är nöjd med vad jag har! Fin kille lojal och jävlig men slö och odräglig på fyllan emellanåt dock ;)

Haha! Dom brukar väldigt sällan fungera på fyllan :P
Poet

2013-05-16 22:38
SofiaBayo: Blir ju med allt, men det vore ju fascinerande om dom här penis kurerna faktiskt fungerande som annat än scams för män med komplex.
Men dom flesta snubbarna tycker väl att deras är för liten, typ som kvinnor och bröst.

Det är 50/50, ibland är han med och andra gånger så har han tänkt "Fuck this im going" så ser man inte till han förens morgonen efter
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-05-18 21:05