I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Några fler oskyldiga trubbelmagneter?

Övrigt - Blandat

   

2010-09-28 02:25

Några fler oskyldiga trubbelmagneter?

Det är någonting med mig som får mig att alltid (!) hamna i skit. Är det utseende? klädsel? otur?

Grejen är att det är JAG och JAG varje gång utav mina polare. Står vi i rökrummet så kommer random idiot fram till mig och ska kaxa (ska snart på rättegång för att jag fick en smäll från nån idiot för att jag bjöd hans polare på en cigg som han bad om).

OM jag ens kommer in på "ett säkert kort"-krogen, vilket jag inte gjorde senast i fredags då jag tydligen "helt säkert hade tagit nåt och att mina polare var ok men inte jag).

Väl inne spelar det ingen roll. Spola tillbaka 2 veckor.
Inne på en annan restaurang/krog och snackar med två nya bekanta tillsammans med en polare. Kommer fram en kille bakom mig och frågar om jag tar droger (helt från ingenstans) och hinner inte ens svara innan han knuffat omkull stolen bakåt så jag jag åker i golvet. Jag flyger upp och frågar vad fan han håller på med, och inte ens en sekund efter det så tar en vakt tag i mig och säger att det är dags för mig att gå. OK?? (han måste ha sett och jag försökte förklara)

Jag har inte dreads, går inte klädd som soulja boy och provocerar inte folk.
Jag har vid dessa tillfällen inte heller varit dyngfull.
Jag är lång, smal, blå ögon, svensk. så det kan inte vara någon rasism?
Jag är 100% jävla ren och har bett dom att ta in mig på piss/prov/etc varje gång, men nejdå det behövs ju såklart inte.

Har hänt att civilare har stoppat mig+ett par kompisar, då dom bara snackar lite med mina polare för att sedan muddra mina strumpor, snusdosa, får hålla händerna på bakhuvudet etc.

Har aldrig haft med polisen och göra förutom grejen ovan.

Känns kränkande som fan. Någon annan som känner igen sig?
Vad fan gör man?

^ Smart sagt.