I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sara lee pizzakit.. lite tips tack!

Övrigt - Blandat

   

2010-10-12 22:58

sara lee pizzakit.. lite tips tack!

Tja! är så att min kvinna älskar pizza (me2) och imorgon ska hon vara i skolan underr i princip hela dagen så när hon kommer hem tänkte jag överraska henne med en pizza..

varför jag köper ett pizzakit är för att jag egentligen är en pizzasnobb, som mest gillar new york neopolitan pizza (blandning mellan turkpizza och italiensk pizza) och har glömt min pizzasten i min lägenhet några mil bort... plus att när jag gör min egna deg så låter jag den jäsa i några dagar (degen blir mer smakrik då och får bättre tuggmotstånd och krispighet)

det jag har i kylen nu är riven pizzaost och mozzarella.. tänkte göra halva margarita och andra halvan ska vara vegetarisk

är köttätare själv så kan ni vegetarianer hjälpa mig med vad jag kan ha på kvinnans sida på pizzan? är helt fantasilös

hon gillar även att ha sås på pizzan (ni i västsverige och jönköpingstrakten vet vad jag menar med KEBABSÅS)

någon som har recept på vegetariansk kebabsås?


tack för mig!