I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det finns inget hopp för fan!

Övrigt - Blandat

   

2010-10-17 00:31

Det finns inget hopp för fan!

Hej!

Har nyligen kommit hem från en fest där jag inte orkade med, alltså jag är 22-år , hyffsat vältränad och jag anses som smart/omtänksam och fyndig. Jag är kunnig i det jag säger så att säga.

Jag har insett att jag aldrig någonsin kommer att få ett jävla ligg på riktigt, alltså med en attraktiv tjej ,det finns tamigfan inte på världskartan. Alla pratar om "självförtroende" och ja, jag har jävlar i mig det MEN inte fan bryr sig om det.

Det är bara ren bullshit som ni läsare och människor säger, ni pratar om självförtroende som inte finns. Iofs så har jag varit arbetslös i ett par år och jag vill verkligen ha ett jobb som ger mig något.


Det är som att jag inte finns trots att jag är 197 cm lång, jag har gjort volontärresa och vill på riktigt hjälpa medmänniskor. Likt förbannat så blir jag behandlad som skit av någon anledning.

Jag tror att mitt förstå åtgärd är att skaffa ett jobb och att få rutin och börja umgås med tjejer som uppskattar mig på riktigt istället för feta h*r*r som måste gorma för att göra sig hörda.