I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kackerlacka i lagenheten - panik

Övrigt - Blandat

   

2011-04-19 20:30

Kackerlacka i lagenheten - panik

Igar natt nar jag kom hem, och precis skulle in i badrummet sag jag att min roomie skrivit en lapp till mig, om att hon sag en kackerlacka i badrummet och att jag bor vara forsiktig nar jag gar in dar.. Bestamde mig for att jag hellre pissar ner sangen an gar in i badrummet, sa jag holl pa o do nar jag la mig.. Hur som helst, kunde knappt sova inatt, lamnade alla lampor pa, tande stearinljus etc.. Vaknade av att min roomie skrek till och jag fick panik fran ingenstans och borjade grata, och hon berattar att hon trodde den var dod nar hon sag den igar och tankte plocka bort den idag men vips, its not dead.. Vi ringde var supervisor, och han ar minst lika radd som vi, men han kontaktade anticimex som verkar ha stangt, och jag kilade ivag till apoteket och kopte nagon raid spray men tydligen bor jag inte anvanda den an, utan jag ska vanta pa supervisorns brorsa eller vad de var som ska komma och hjalpa oss att bli av med den.. Jag har sjalv inte sett den, vagar inte entra badrummet da kackerlackor ar min storsta radsla, min reaktion av att se en, om sa bara pa bild, ar att jag far svart att andas, pendlar mellan att skaka och bli helt paralyserad, kanns som att hjartat stannar och jag svettas.. Jag har gatt i terapi for detta, vilket inte hjalpt och nu undrar jag hur i varlden blir jag av med denna?
Jag har tidigare hort att om man dodar en kackerlacka bjuder man in tio till, sa vad i helvete ska jag gora? Jag bor i New York just nu, Manhattan, upper east side.. Trodde fan att jag skulle slippa det har med tanke pa vad jag betalar i hyra, men nej, livet ska tydligen inte vara rattvist..

Sa, vad ska jag ta mig till?

enda vägen till seger är att överleva när andra dör