I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Storlek på penis (komplex)

Övrigt - Blandat

   

2011-05-11 17:39

Storlek på penis (komplex)

Vet att man inte ska noja över sånt här, och att det finns många trådar om det och blabla, men eftersom jag har så dåligt självförtroende så behöver jag bara veta om storleken på min gurka är "för" liten. Ända sen jag fick reda på att jag har under medellängd så har jag nojat och funderat på om jag kan tillfredsställa tjejer med den eller om dom blir besvikna på något sätt. Får tankar som "tänk om alla bara har låtsas-stönat när vi haft sex) osv.

Den är ganska exakt 13 cm lång, och 10-11 cm i omkrets. Har läst att det är olika beroende på hur trång tjejen är osv men på ett ungefär, är det för litet för att göra det skönt för en kvinnlig bekant?


Sen en annan fråga. Ska förmodligen ha sex med en tjej som nyss varit i ett förhållande. Har sett hennes Ex's stake när vi var i samma omklädningsrum i plugget så vet att han har ganska stor till skillnad mot mig. Känner tjejer direkt när någon har mycket mindre penis än dom är vana vid, eller är det bara en själv som är så jävla osäker?



Får väl hoppas på något seriöst svar iaf..