I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur ser du ut del 2

Övrigt - Blandat

2011-06-05 07:57

Hur ser du ut del 2

Första var bugg, gick inte att gå in på sista sidan.

http://duckdown82.tumblr.com/
Groupie

2011-10-16 13:47
Va på en väldigt tidig halloweenfest igår hehe... jag var nåt form av...ehh olycksfall
Bredde på med lite extra blod i ansiktet för att strax därefter upptäcka att skiten är omöjlig att få bort...har typ fått skrubba bort huden idag haha men skam den som ger sig! Nu är jag oblodig igen

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.

2011-10-16 13:51

Här var jag ännu mindre, sämre bild dock.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent

2011-10-16 16:15
wow vilken paj!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Groupie

2011-10-16 16:26
Blodpaj!
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Admin

2011-10-16 19:18
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-10-17 00:47
Knodd.

Mammas pojke. haha

Krogen.

Helt underbart att hitta massor av gamla bilder på sig själv, otroligt hur många stilar man slitit, hur många frillor man haft, hur sjuka saker man gjort.. underbart.
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..

2011-10-17 00:51
Hallonpaj

du har någon fläck i ansiktet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-10-17 02:20
Hallonpaj - Vad använde du för sorts blod?

junkgirl! älskar den bilden på dig <3 skulle jag kunna få den? önskar att jag kunde få måla av den. absolut älskar alla färgsprakande kombos och det lär ju blir mer awesome när du fyller på med fler färger i håret!

Själv så har jag blonderat lugg och toppar, men här fär ni en bild på mig i chicago bulls fitted cap und så mina nya HK-vans. Lite öga får man se också. Dock inget på frillzen.

What I said, yo!

2011-10-17 09:39
-ASP-

Så.Jävla.Fin
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.
Rappare

2011-10-17 10:55
-ASP- skrev:
Mammas pojke. haha
Jääävlar vad nittiotal. Riktigt boyband, kunde inte låta bli att garva lite. Med kärlek såklart.

PhilAhz0phee
Sjukt läskig bild. Jag tror inte ens att jag fattar den ordentligt.

Jag och mormor på min student:

Bruten näsa:
Groupie

2011-10-17 13:22
chana_masala: Ehe....jo jag märkte det nu...

PhilAhz0phee: Riktigt blod...........

hehe nä jag köpte en tub på teknik magasinet av alla ställen...ser grymt äkta ut men är lite klurigt att få bort det räcker inte med tvål och vatten.. det krävs make up remover eller något liknande :)
Producent

2011-10-17 18:32
ja vill smaka på pajen!
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Poet

2011-10-17 20:58
Scrotum
I knowz, lite meningen så dock.
Det är min fot i samma höjd som mitt ansikte.

Hallonpaj
Haha, jag trodde du hade kletat på djurblod, men ok.
What I said, yo!

2011-10-18 11:11
Att kleta på djurblod kändes lite brutalt, och frågan är hur man kan ens tro tanken att någon gör det.

"tja hittade en överkörd katt på gatan, men vad gör de tog med katten hem och köttade lite så jag fick blod inför min halloweenfest"
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Groupie

2011-10-18 11:33
Haha jaaa...djurblod känns lite brutalt
Jag är faktiskt vegetarian!!!
haha

2011-10-18 11:36
LillJ skrev:
Att kleta på djurblod kändes lite brutalt, och frågan är hur man kan ens tro tanken att någon gör det.

"tja hittade en överkörd katt på gatan, men vad gör de tog med katten hem och köttade lite så jag fick blod inför min halloweenfest"

Hahaha :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Producent

2011-10-18 11:37

Därför att det är vanligt inom teater och filmbranchen tillexempel. Sluta låtsas vara så jävla dum.

2011-10-18 19:30
konstigt

Hårda ord
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2011-10-18 20:04

Taget igår, så såhär ser jag ut!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Poet

2011-10-18 20:28

HA! Nu kanske du skulle ha kollat upp detta innan du kom med din smart ass kommentar? Inom teatern ANVÄNDS djurblod, sen om det är en fråga om etik och moral, ptja... det får den egna individen avgöra. Det är inte därför denna tråd finns, eller är jag helt ute och cyklar nu?
What I said, yo!

2011-10-19 00:12
moral eller inte, annars tycker ju jag som djurätare att det verkar jävligt äckligt oavsett..
Gör en grej av det vetja. Hjärndött.
"borde ha kollat upp" haha ja för allt här på whoa är ju uttryckt med aktsamhet, noggrann källförteckning.. Haha

2011-10-19 00:16
Tips från coachen: Använd en fet hudkräm och smörj in ansiktet, samt låt det torka in i huden ordentligt, innan användande av fejkblod så brukar det gå lättare att gnugga bort.

2011-10-19 13:00
som djurätare tycker jag att det låter helt fantastiskt. heh
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2011-10-19 13:04

KARHU

2011-10-19 14:39
JP
Shysst bild!!! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Groupie

2011-10-19 15:34
cuntmuffin: Hade jag inte varit vegetarian hade jag nog kunnat överväga djurblod....heheheh

conspicuous: Tack för tipset! Ska tänka på det nästa gång blod av något slag blir aktuellt haha
Poet

2011-10-19 20:37
moral eller inte, annars tycker ju jag som djurätare att det verkar jävligt äckligt oavsett..
"borde ha kollat upp" haha ja för allt här på whoa är ju uttryckt med aktsamhet, noggrann källförteckning.. Haha

Jaha du menar att din åsikt är viktigare än min? JA MEN DÅSÅ! :D
Vem är det som gör en stor grej av det, jag eller alla som ifrågasätter en sak som jag vet används i teatersammanhang? Har jag sagt att jag lägger mig naken och rullar i en slaktad häst och onanerar samtidigt? Nej, för det vore sjukt. Om man inte ska gå efter källor, vad tycker du då man ska göra?
What I said, yo!

2011-10-19 23:15
Whoafolket looking good as always
Konse''

2011-10-19 23:24
Konse''

2011-10-20 00:06

Jaha du menar att din åsikt är viktigare än min? JA MEN DÅSÅ! :D
Vem är det som gör en stor grej av det, jag eller alla som ifrågasätter en sak som jag vet används i teatersammanhang? Har jag sagt att jag lägger mig naken och rullar i en slaktad häst och onanerar samtidigt?* Nej, för det vore sjukt. Om man inte ska gå efter källor, vad tycker du då man ska göra?

*I dont know, but is that even legal?

Det enda jag ifrågasatte var hur du kan mena på att hon borde ha kollat upp det innan hon skrev något om det. Jag har inte lagt någon som helst värdering i huruvida någons åsikt väger tyngre eller inte. Jag gav min åsikt och undrade hur man i en tråd på Whoa kan häva ur sig att någon borde ha kollat upp något innan de skriver.

Chill out brä.

2011-10-20 00:28
Back on topic.

2011-10-20 02:10
-ASP-

Ååååh vilken fin bild:D Eller hela du är ju fin men, den bilden just:D Mumma:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-10-20 02:25
Lacroix F22

Tack så mycket. Du är heller inte fy skam. ;)

En med lite mera ögon.. :)

2011-10-20 10:22
Har jag sagt att jag lägger mig naken och rullar i en slaktad häst och onanerar samtidigt? Nej, för det vore sjukt. Om man inte ska gå efter källor, vad tycker du då man ska göra?

Ja varför inte överdriva lite mer och gå över gränsen. Jag tycker du gör en sak av det hela nu iallfall.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte visste att man använde djurblod i teatersammanhang och att jag inte ska spela så jävla dum hela tiden.

Så dumt av mig att inte de första jag ska göra är att googla "Hur används djurblod?" Då hade jag ju redan fått veta svaret.

Min mamma har hållit på jätte mycket med teatersminkning speciellt med blod. Hon använder iaf inte djurblod. Men det var ju fruktansvärt dumt av mig att inte googla först.

Jag står iallfall för att jag googlar inte allt som sägs, men nu vet jag ju hur man ska göra innan man lägger en "smart ass kommentar" för att jag inte ska enligt konstig spela någon slags dum och osmart roll.

2011-10-20 13:08
Har jag sagt att jag lägger mig naken och rullar i en slaktad häst och onanerar samtidigt?

This made my day

You amuse me, keep on doing it!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-10-20 13:26
JP

looking good!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-10-20 18:42
Tack Emelie och junkie =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-10-20 19:51

Står och myser bakom Simon G.

SpoilerKom ihåg att jag är 16

2011-10-20 20:29
var o tog bilder för visumansökan för 2 veckor sen, hoppas man inte ser för kriminalski ut:

Haters gon' hate...

2011-10-20 20:49
Sellish, sjukt uppenbart när du tittar bort och försöker trycka ner ståndet samtidigt.

Fast han är snygg, det är han simme.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-10-20 22:35
Sellish, sjukt uppenbart när du tittar bort och försöker trycka ner ståndet samtidigt.

haha VERKLIGEN!
Rahamadjan av GU-PA!

2011-10-20 22:36
fast... vem kan klandra honom.
Rahamadjan av GU-PA!

2011-10-20 23:20
App skrev:

Fast han är snygg, det är han simme.

Hahahaha det där märkte jag nyss, vet inte riktigt vad jag ska säga. Kommer inte ihåg stunden, har för mig att jag inte fick stånd.

2011-10-20 23:56
jag menar, du ser ju lite rosig ut runt kinderna också

just sayin
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-10-23 11:06
Har pratat med min kompis inom teater och film branschen. Man använder sirap och karamellfärg nu eller teaterblod. Djurblod användes bara förut.

Battlerappare

2011-10-23 11:16
Tack för att du tog din tid att klara upp det hela, nu kan vi alla fokusera på tråden istället.

2011-10-23 11:33
jag hade använt människoblod

2011-10-23 12:22
Don't!

2011-10-23 19:03
Mitchy är så himla söt :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2011-10-23 21:21
För min del är det ganska bra om man vet vad man pratar om när man pratar om saker. På tal om källor och sådär. I ett diskussionsforum. Menee. Återgå! Tits or gtfo.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.