I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Älskar han drogerna mer än mig?

Övrigt - Blandat

   

2011-08-05 21:31

Älskar han drogerna mer än mig?


Vet inte vad jag ska göra, gråter sönder, måste skriva av mig.
Fattar inte hur jag kunde vara så fuckin efterbliven! För att göra en lång historia kort så träffade jag en kille för 5 månader sen, vi blev tillsammans. Jag visste om att han inte hade det finaste brottsregistret, men han sa att han nyligen slutat med droger, att han verkligen ville fixa sitt liv. Och jag trodde honom, jag gav honom en chans. Jag trivdes riktigt bra tillsammans med honom, han fick mig att skratta, vi hade alltid roligt tillsammans, jag kände mig trygg med honom och jag litade på honom. Hans familj gillar mig jättemycket.

Jag faller inte för "badboys", det är verkligen inte av den anledningen jag har gillat honom, utan för den mjuka töntkillen han är när han är med mig, de fina sidorna hos honom. Är inte alls okej med att han ska ägna sig åt kriminella grejer..å han är inte nån badboy så att han skulle va med andra tjejer, d tror jag absolut aldrig.

För några veckor sen prata han om att han vill att vi ska flytta ihop, han vill ha familj å barn med mig, han har sagt att när vi förlovar oss så vill han tatuera in mitt namn. Jag kunde absolut också se en framtid tillsammans med honom. Jag älskar honom och att vara med honom.


Men den senaste veckan har han förändrats totalt. Det är droger för hela jävla slanten. Han är hög hela tiden, vill inte göra nånting me mig. När vi ses är han som en helt annan människa, vilket kanske inte är så konstigt eftersom han är drogad. Men den han blir då verkar verkligen hata mig. Känner hela tiden nu att han tycker att jag är jobbig bara jag finns till i hans närhet. Senaste dagarna har han börjat med att inte svara på mina sms, svarar inte när jag ringer.

Alltså jag fattar ju att risken finns att han KAN ha tröttnat? Men det verkar så konstigt bara, för allt verkade ju så bra innan, innan drogerna kom tillbaks in i bilden. Jag tror att han mår dåligt över många saker å hittar sin tröst i drogerna. Men jag känner mig så förbannat hjälplös. Fatta att jag älskar honom å inte kan göra ett skit för å hjälpa honom, för han pratar inte ens med mig om det eller om något alls längre. Känns så sjukt tungt bara att förändringen kom pang bom, så snabbt. Han kan ha tröttnat på mig som sagt, men det känns helt absurt med tanke på att han alltid säger att jag är hans ljus i mörkret, att jag är det enda som är bra i hans liv och han är fett bra skådespelare om det är så att han aldrig har älskat mig.



Vafan ska jag göra? Ska jag låta honom vara? Inte höra av mig? Ska jag bara glömma våra fem månader tillsammans och tänka att han nog inte gillar mig längre? När det verkligen känns som att detta är något som egentligen inte har med mig att göra? Eller är det kanske bara så enkelt att han inte gillar mig längre å därför gick tillbaks till sitt gamla liv, där han rökte på precis hela tiden? Och tog annat.


Vet inte vad jag ska göra :(

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.