I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Midnattslopps kupp

Övrigt - Blandat

   

2011-08-13 23:42

Midnattslopps kupp

Hej. En gång varje år murar dom in mitt hus, och tusentals människor kutar allt vad dom har runt inhägnaden till toner av skit som brakar loss flera timmar in på natten.
personligen sitter jag å funderar hur jag kan dra nytta av detta och göra det till något roligt för mig(eller eventuell dåre som läser och vill göra något sånt här), och inspirerad av allsköns tevespel så har jag en idé.

eftersom galenskapen redan är igång så kan jag utföra den först nästa år, om jag skulle känna mig motiverad till det då(vilket jag förmodligen inte gör med alla eventuella dåliga konsekvenser).

så här lyder min tanke:
Att bli jagad är kul och ger en rejäl kick, det har många spel lärt mig(samt en svartklädd två meters boxare som jagade mig efter att jag klottrat en gång i tiden... och allsköns andra galningar).
det är däremot viktigt att man har någon form av chans till överlevnad.
Ett par rollerblades ger en ett försprång.
Planen är alltså att rulla in på vägen en bit framför alla joggare och sen rulla för livet jagad av tusentals pumpade svettiga trikåer.
kanske kommer ett och annat hinder in från sidorna för att fånga personen som gör detta.

vad för negativa konsekvenser skulle detta kunna ge? juridiska osv.
har du någon annan plan som kan ge en själv glädje samtidigt som det inte förstör för dom som springer loppet?

inget är särskilt genomtänkt men jag langar ut tanken i era surfsvall för att se om iden kan vidareutvecklas samt höra era åsikter och vad för konsekvenser detta ger.

bara som ett exempel vad för banor i tevespel jag menar: