I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är den äckligaste lukten ni vet, upplevt, äckligast på jorden?

Övrigt - Blandat

   

2011-08-15 22:30

Vad är den äckligaste lukten ni vet, upplevt, äckligast på jorden?

Den äckligaste lukten jag vet har jag varit tvungen att ta mig genom tusentals gånger i min uppväxt. Det är en gammal gubbe som bor med sin schäfer/blandras/mörk hund och ovanliga katt i min byggnad. Ja har alltid varit tvungen att ta mig in i hans trapp och förbi hans dörr när jag sålde Kvp på lördagar och söndagar (mina goda kunder bodde våningen över honom). Det luktade helt sjukt!, samma lukt hela tiden, ingen tillfällig doft, riktigt starkt, i hela trappen! Det är hans personliga, hundena och hans hem som skapade detta. Jag var alltid tvungen att hålla andan när jag sprang förbi hans våning i trappen... Han är riktigt äcklig, luffig, trashig. Och hunden var psykiskt störd (var nära att bli biten rejält en gång) Det ända jag kan säga om lukten är att det luktar BRUNT. Inte bajs, natur, brunt mögel eller allt annat som luktar äckligt som råkar vara brunt. Den lukten som jag beskriver som "helt enkelt Brunt" existerar bara där. Jag tog dit ett gäng polare i området och alla höll med. Äckligaste unika lukten som finns på denna jord.

Om ni vill lukta och uppleva så finns den i Lorensborgsgatan 11F i Lorensborg, Malmö...

DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.