"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Fantasised Experiences Appearing Real! -- Jag vetefan hur de har hamnat på Ctrl+V :S
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
^ Jag förstår hur de hamnat där, men inte vem som kan har tryckt ctrl+c där hehe.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Zlatan 30
"life's a garden, dig it."
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
Lars Hollmer - En slags Orfeo
Åhhh va roligt, hade något roligt på paste
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
http://existenz.se/out.php?id=41603
- men nog om dig nu.
Its.Always.Sunny.in.Philadelphia.S07E05.HDTV.XviD-ASAP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min är värd att copy-pastea
- men nog om dig nu.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
AAo5suaj
http://tonaringar.ifokus.se/discussions/4e9dcf3fd4ebea45b0020771-orkar-inte-b#discussions-1
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
Redaktionen
2011-10-19 20:14
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Ny låt med två norske gutter. nu äru stolt va? ;)
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Har jag sagt att jag lägger mig naken och rullar i en slaktad häst och onanerar samtidigt?
Hangaround
2011-10-20 14:15
Ooh Wee
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Random Axe
Hej, Träffat Jacob?
Måste... Äta... Mer...
1045-1207-1122-2567-5785-5871
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Körde nyss texam HoldEm mot en snubbe. Han hade 7lax, jag en lax. Slutade med att han 0kr o jag massa! #pokerexpert #redanvid16årsåldern Låt mig tillägga att den snubben hade kört ut 4 spelare innan.
Counter-Strike: Global Offensive - Official Gameplay
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2011-10-21 23:05
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Producent
2011-10-22 00:28
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Young gunna married to the streets no wedding ring
Små psykiska snesteg.
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent
2011-10-22 16:33
http://vadfanskajaglagatillmiddag.nu/
Producent
2011-10-22 18:21
konstigt är lite dryg emellanåt ja ;) , men orka bråka på forum hahaha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
I'm a Swedish DJ and bought my first mixer when I was 12 years old. After then my mission has been to delivered Great ´music to people how's know how to party. I Play all type of music in a crazy mix. When i are behind an CD-player you never know what the next song should be. But i promise that you never will be disappointed. Bananas is an life style, so live up to it
75% av Sveriges befolkning har pojk/flickvän. Kopiera detta om du gillar öl.
Moderator
2011-10-29 14:11
75% av Sveriges befolkning har pojk/flickvän. Kopiera detta om du gillar öl.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2011-10-29 18:37
Angel’s Speed Equipment
Moderator
2011-10-30 01:56
herregud, hade glömt att jag kopierat denna, men nu när jag såg det så skrattar jag fan tio gånger värre än första gången.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
@appelstoffe Helt plötsligt vill jag titta på "Så ska det låta". Ser fram emot dina biceps! ;) ett svar till en tweet som @appelstoffe skrivit tidigare. mycket märkligt att jag kopierade detta.
Producent
2011-10-31 21:43