I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tror tjejen vill göra mig fet, hur står man emot?

Övrigt - Blandat

   

2011-11-10 13:27

Tror tjejen vill göra mig fet, hur står man emot?

Jag tror att min flickvän vill göra mig fet eller något. Man har ju hört att många gör så i förhållande. Hon köper ALLTID godis när hon kommer hit, och det är nästan varje dag. Hon köper chips, lösgodis osv och det är enorma mängder. Jag säger att jag inte vill äta godis så mycket för att jag lätt får mage, men ändå köper hon med sig varje gång och hon säger nästan alltid detsamma: Jag var tvungen att köpa, det var extrapris osv.. och det gör mig så irriterad.


Jag ska prata med henne en gång till, men först vill jag veta hur jag kan stå emot godiset hon köper. Efter sex blir jag så äckligt sötsugen och kan inte stå emot, och när jag väl lyckas stå emot så håller det inte länge innan jag börjar glufsa i mig igen. Och jag vill inte sitta här och må dåligt över hur min mage växer och se hur valkarna blir fler och fler, så jag behöver tips på hur fan jag står emot hennes jävla godis tills jag har pratat med henne på riktigt. Någon som vet?




(Inlägget ändrat av Gemeni 2011-11-10 13:28:24)