I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag tror jag har varit otrogen, hjälp!

Övrigt - Blandat

   

2012-03-31 11:01

Jag tror jag har varit otrogen, hjälp!

Jag gjorde slut med min flickvän för några dagar sen, och hon blev helt förstörd eftersom jag enligt henne har betytt mest för henne av alla hennes ex. Därför så föreslog hon att vi skulle ta en paus i stället för att göra slut helt och jag gick med på det. Hon skrev att hon kommer vara så orolig i helgen över att jag ska hålla på med någon annan och jag lovade att inte göra det. Jag lovade mig själv också. Alla hennes ex har varit otrogna, jag är den enda som hon mått så bra med så jag mår lite dåligt nu.


Jag råkade hångla med den populäraste tjejen i våran stad igår på en fest. Jag va så full så det enda jag såg va discoljus och hoppande människor, hade inget medvetande kändes det som.

Direkt efter det fick jag höra från mitt ex kompis, att mitt ex har legat med sitt ex för bara någon dag sen. Jag sa att jag verkligen inte trodde det om henne, men hon lovade på hennes familjs liv att hon talade sanning. Mitt ex hade sagt det till henne sa hon. Jag skrev till mitt ex igår och frågade, men hon svor på att hon absolut inte hade gjort det, hon ringde mig hela natten och kom tillslut hem till mig och väckte morsan. Jag var halvt avdeckad så jag öppnade inte.


Jag vet inte vad jag ska tro. Jag har sån ångest över att jag hånglade med denna tjej, jag har ingen aning om vem jag ska lita på. Jag fattar inte alls vad jag ska göra. Jag tänkte ringa till mitt ex och berätta att jag hånglade med en tjej igår, kan det vara en bra idé tror ni?

Jag vill att hon ska höra det från mig, inte från sina kompisar som också var på samma fest. Jag var det bästa som hänt henne, och det känns som om jag förstörde det igår :(

(Inlägget ändrat av ThaPimpius 2012-03-31 11:05:44)