I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör jag i den här pissiga situationen?

Övrigt - Blandat

   

2012-04-27 18:45

Vad gör jag i den här pissiga situationen?

Fick reda på att mitt ex (vi gjorde slut för någon vecka sen) och en av mina bättre kompisar har skrivit porrsms till varandra nyligen osv. Då var jag tvungen att skriva till henne "vem va det som sa att vi skulle respektera varandra genom att inte ragga på varandras kompisar, som hon sa till mig innan vi gjorde slut. Jag respekterade henne men det gjorde inte hon tydligen.


Hon skrev nyss att hon legat med väldigt många sen vi gjorde slut, jag började störtböla och fick en panikkänsla. Har aldrig känt såhär förut, jag skakar i kroppen, har gråten i halsen, tårar i ögonen, har ingen att umgås med då alla är upptagna, jag känner för första gången i mitt liv att jag inte vill leva mer.


Jag kan inte hantera tanken om att hon ligger med andra, det går bara inte.


Jag vet att jag tjatar om det här men nu har jag verkligen panik. Vad ska jag göra? Jag kommer sitta på rummet hela kvällen och må så jävla piss. Hoppas många svarar, skulle behöva skriva med någon som förhoppningsvis förstår mig.