I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krönika: Whoarför Whoa?

Övrigt - Blandat

   
Redaktionen

2012-07-23 12:42

Krönika: Whoarför Whoa?


Jag fann mig själv sitta och läsa en krönika häromdagen, bajsandes. Jag tänkte: ”krönikor är fan bra att läsa på toaletten!” – och vill därför uppmana er alla att klämma fram en tvåa när ni läser detta. Eller åtminstone bara ta det jävligt lugnt och slå av informationstörsten för en liten stund. Ni kommer inte bli smartare av att läsa detta, ni kommer inte heller få några nya livsomvälvande perspektiv eller idéer (förhoppningsvis…) Jag tänkte försöka sätta ord på varför i hela helvete jag stannat på ett och samma forum under snart ett decennium. Lite skitsnack helt enkelt.


Läs hela här


Jag har knåpat ihop en liten text om varför jag stannat kvar på detta forum. Läs gärna!


Sen hoppas jag att någon annan känner för att dela med sig av lite whoakärlek och skriva i tråden, kanske någon skön liten anekdot eller whoahistoria som ni har på lager. Det finns förmodligen en hel del roligheter där ute!

namaste