I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hyra rum i Göteborg, ganska akut

Övrigt - Blandat

   

2012-08-11 09:51

Hyra rum i Göteborg, ganska akut

Jo, såhär är det. Just nu hyr jag ett rum hos en människa som har börjat dricka alldeles för mycket alkohol pga. depression. Ni kan nog gissa att denne person inte blir så mycket gladare. Det är sån sjuk misär i hela hemmet för personen bryr sig inte om någonting alls längre.
Detta resulterar i att även jag blir sjukt deprimerad och mår jävligt dåligt.

Nu vill jag flytta. Och jag vill flytta fort!

Jag har sökt som en dåre på hela blocket.se, boplats.se och några sidor som google har letat upp åt mig, även kollat runt med mina vänner, men det går inge vidare.

Kära whoavänner, hjälp mig hitta ett rum! Har du ett rum att hyra ut? känner du någon som kanske har ett rum att hyra ut?
Jag har mina egna möbler (säng, bokhylla, staffli, ett tråkigt ikea-bord), köksredskap osv.

Jag, NääNuJävlar, är en 22, snart 23 år gammal dam som studerar konst med inriktning måleri på Domen konstskola som ligger i slottsskogen. Jag planerar att jobba extra under tiden jag pluggar.
Jag är en allmänt lugn och enkel människa och jag är grymt bra på att betala hyran i tid! Jag tänker inte skriva hela min livshistoria här, om ni vill veta något mer så är det bara att fråga. Jag är alltid ärlig och snäll.

Hjälp en syster i nöd! Fred och kärlek.