I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför är jag så jävla rädd?

Övrigt - Blandat

   

2012-12-04 21:03

Varför är jag så jävla rädd?

Hej!

Med risk att göra mig till åtlöje så vill jag dela med mig av något som berört mig det senaste året.

Sedan jag är liten har jag gillat havet och valar, har alltid känt att valar är spirituella varelser .. på nåt sätt känns de visa och väldigt kloka.. dunno.

En kväll för ett år sedan skickade min mamma en bild på en val och en dykare (då jag diggar att dyka), bilden presenterade med hjälp av en slideshow.
När jag såg på bilden gjorde det SNAP och jag fick panik då det kändes som att jag blev indragen i bilden.

Sedan dess får jag bokstavligen panik när jag ser valar eller havet, jag blir yr får hjärtklappningar och kan börja att gråta (det känns som att jag tappar kontroll likt en panikattack). Då jag inte tar droger och aldrig gjort förstår jag inte vad det är som har hänt (tänkte på psykos eller liknande).

Jag har försökt att "bota" min skräck genom att titta på bilder men jag sitter framför datorn som ett psyk och blundar eller försöker förminska bilden genom att dra ner laptopen så att jag endast lyckas med ett sneak peak!

Seriöst, känner mig helt wäck.. hade varit fett om någon har något liknande att dela med sig av eller har en förklaring?

Pling plong bilen nästa ;)



(Inlägget ändrat av 369 2012-12-04 21:04:33)

You are not your fucking Khakis!