I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jävla granne asså

Övrigt - Blandat

   
Producent

2013-01-09 21:29

Jävla granne asså

Har en enda jävla granne, en snubbe i min ålder. Han har i det sista börjat sitta uppe om nätterna och spelar hög musik som pumpar i hela huset (bara två lägenheter i den delen av bygget så vi har bara varandra som grannar). Har sagt ifrån några gånger och stått och bankat på dörren och väggen massor av gånger den senaste tiden när han typ spelat hög musik klockan 01:30 en vardag.

Så jag skrev ett litet brev med ett klart och strängt besked som jag tejpade över hela hans dörr. Nu kommer han på dörren och ska leka tuffing, fick lust att slå till honom ärligt talat. Särskilt när han med hög ton ska börja leka "vadå tyst efter kl. tio på kvällen, är du bostadsförening eller?", "ska väl du skita i om jag har polare här varje natt", "försöker du vara kaxig, eller, va, va, vaa?" osv blah blah.. Efter massa jidder, otrevligheter och skrikande så stängde jag dörren och ba whatever. Vi får väl se vad detta mynnar ut i antar jag..

Så hur är era grannar?

//Paz