I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är det svinigt att vaxa någon annans bil?

Övrigt - Blandat

   

2013-04-10 15:15

Är det svinigt att vaxa någon annans bil?

Häromdan vaknade jag överväldigad av en stark vilja att vaxa bilen. Problemet var bara att jag inte hade någon bil. Det fick dock bli ett senare problem att lösa.

Det första jag gjorde var att ta mig till närmsta affär och köpa vax. På vägen hem passerade jag en hemskt ståtlig mercedes och en liten tanke föddes.
Jag ställde mig och började vaxa den.


Så där stod jag i strålande sol, vaxade den imponerande bilen och hälsade på snygga tjejer som gick förbi, när plötsligt ägaren kommer ut och frågar va jag håller på med.
Jag sa såklart som det va, men istället för att bli glad och tacka, var mannen hotfull och till slut kände jag mig nästan tvungen att dra mig därifrån.


Jag ställer mig nu frågan om den här mannen hade rätt att uppträda så som han gjorde mot mig, och undrar om det verkligen är där vårt samhälle har hamnat. Man ställer upp för sina medmänniskor, men istället för tacksamhet möts man av hot och kränkningar, va va hans problem liksom.

Jag hade ju ändå vaxat halva hans bil.

Ridå