I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Karaktärer på arbetsplatsen som gör det jobbigt

Övrigt - Blandat

   

2013-07-21 22:14

Karaktärer på arbetsplatsen som gör det jobbigt

Vet inte riktigt vad jag vill, tror att jag kan behöva skriva av mig eller att någon kan ge mig tips på hur jag ska ta mig vidare. Sitter i en jobbigt situation som är obehaglig.

Den karaktären jag har på jobbet är en trevlig röv slickande idiot som ryggdunkar och i nästa scen sälja ut sina kollegor. Personen är också rädd att ifrågasätta andras uttalande så det blir jobbigt osäkert. Har redan sätt hur en kollega blev backstabbad på dom få veckorna jag har jobbat (kollegan har förövrigt sjukskrivit sig).

Tänkte dra upp detta sviniga beteendet men egoismen tog över. Pga av pengar och anledning att dom håller sig i en grupp, som säkert består av samma skit mentalitet. Så nu är man osäker på om man kommer få en kniv i ryggen, samt att chefen knappt berättar något för en utan det är kollegorna som säger vad som händer.

Så är ändå bunden till att dras in i denna grupp, och drar jag mig undan så är dom där för att dra i en. Har ingen aning om hur jag ska göra, för jag behöver pengarna mer än hälsan.