I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad ska man satsa på för vinterjacka 2013?

Övrigt - Blandat

2013-10-23 00:02

Vad ska man satsa på för vinterjacka 2013?

Vad har ni tänkt köpa/köpt för vinterjacka i år? Börjar dra ihop sig och skulle behöva lite tips..

Länka gärna några snygga för <2000:-

Pejz

2013-10-23 00:05
Kör på samma sen förra året. Sparade minst 1500 på att köpa min barbour i London i jämförelse med Stockholm.

Vad för typ letar du efter

2013-10-23 00:19
Nej, jag har haft den i flera år nu. Jag vill gear:a upp mig med en ny.

Nån snygg, varm och skön.

Admin

2013-10-23 02:14
Kör på samma som förra året. En något för stor dunjacka, tror det är en Wesc som jag snubblade över på rea. Lite för stor som sagt, men riktigt varm. Går knappt att ha den på sig om det är över fem minusgrader. Blir lite funktion över stil men att slippa huttra är underbart.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Poet

2013-10-23 05:21
Jag håller på att leta efter antingen en standard med pälskrage eller en sån där svart rock liknande grej som alla med backslick har.

Åhlens hade nån schysst grå jacka såg jag iaf sist jag var inne, men sen att jag inte lyckas navigera deras äckliga hemsida är en annan femma

Älskar min nuvarande jacka men den får mig mest att påminna lite om Rambo
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Graffare

2013-10-24 06:51
För ett par månader sedan började jag spana efter ny vinterjacka, en syssla som snart övergick till besatthet. Följande jackor var samtliga heta kandidater:

NAU Fractal Quilted Down Jacket

Victorinox Davos Down Jacket (Den här var jag så fruktansvärt sugen på under en längre tid, sjukt snygg men priset liiite i överkant)

Det slutade med en riktig svennebanan-parka, men satan vad fint den värmer:

Peak Performance Klondyke

My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-10-25 21:34
Ingen i detta stuket: http://sealife.se/produkter/herr/jacka-herr/jacka-host/davos-down-jacket

Tycker inte dom är snygga :P

Klondyken var snygg, men lite väl dyr :/