Alternativ till Whoa?
Finns det några andra Svenska hiphop-forum som skulle kunna vara ett alternativ till Whoa när det stängts ner?
Lackar ur.
Nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sofiabayo, och så undrar du varför folk ogillar dig på whoa... så jävla onödigt, dessutom har du jävligt fel.
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
det finns säkert alternativ MEN jag tycker nog att whoa´s fejja kan få vara en sluss till den nya världen dit alla whoaiter nu måste söka sig, ensama och rädda...förvirrade och med tanken; "var whoa´s död mitt fel?"
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
google > forum = voila
flexi; avslöja vilket alternativ som finns!!! dammit!
hiphop-forum?
Blweria skrev: hiphop-forum?+1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frizon t.ex håller på att bygga upp ett helt nytt forum med inriktning svensk hiphop. finns massa andra forum som kan vara "alternativ". bara leta upp o regga
frizon ey?
Forumet är tillfälligt stängt. Vi kan inte stå för den dåliga kvalitet vårt forum håller och tänker därför bygga ett nytt. Tills dess håller vi det gamla stängt. forumesdelen är vad jag använder mest och hoppas det kommer igång lagom till att whoa andas ut för sista gången (fitt-whoa asså!!!!)
men en lat man måste få tacka för alternativ :)
Fan jag skulle vilja starta ett eget whoa, men fy fan vad mycket jobb det måste vara. Sen brukar förvisso barn, djur och gamlingar gilla mig bättre än ungdomar och medelålders-människor gör så det kanske är bättre att jag håller mig till vad jag är bra på :P
Fan jag trodde frizon var stängt för typ 100 år sedan, men sidan funkade för mig! Fett!!!
kanske är bättre att jag håller mig till vad jag är bra på :P never lose that comfort-zone, soldier!
Å andra sidan hade jag kunnat starta ett forum för hiphopare som vågar visa sig sårbara, sånt är jag bra på. Frågan är hur många hiphopare som hade registrerat sig där :P haha...
Trodde Frizon låg nere...hmmmh, kanske värt att ta sig en titt! Tackar folket!
Lackar ur.
Vafan, forumen på Frizon var ju stängda :( Känns som att Whoas död kommer vara ett steg bakåt inom Svensk hiphop
Lackar ur.
Producent
2013-11-10 20:42
Idealistic skrev: Känns som att Whoas död kommer vara ett steg bakåt inom Svensk hiphopIt is...
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Varför kan dom nuvarande ägarna till Whoa inte bara överlåta sidan till någon/några andra som orkar engagera sig och se till så att sidan fortsätter ligga uppe? Typ, letting the legacy pass on.. :)
Lackar ur.
Producent
2013-11-12 11:40
Fan vilken jobbig tråd ni har gjort, jag var ju nyfiken på allvar. Finns det några andra forum i sverige/världen som inte bara är gubbar som pratar om stereoutrustning eller rasister som pratar om sliddjur? Var har ni tänkt fly när whoa stänger?
Give my regards to King Tut, asshole
jag upplever typ alla andra forum som sjukt obehagliga, plus att jag inte pallar med den långa bråkiga process det är för mig att få folk att vänja sig vid mig igen. jag kommer hålla mig på ett litet tvspelsnördforum där jag redan är etablerad och irc. ...och ja FB och FL när jag vill bli arg. just hiphopinriktningen är inte så avgörande för mig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Skivsamlare
2013-11-12 13:19
Själv så har jag startat ett subreddit. Sitter och försöker lära mig css så att jag kan gör det lite... Snyggare.
Subben är dock stängd nu, dels för att jag inte riktigt är klar med mitt css'ande, dels för att whoa fortfarande är öppet och framför att så har jag inte kollat vad whoa officials har att säga om saken.
fair enough..
hah omg
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Skivsamlare
2013-11-12 14:01
hehe jo lite halvdesperat kanske men jävligt kul att sitta och pilla med. Nu inser jag dessutom att jag kan plocka bort upp-pilarna så det ända man kan göra är att rösta ner varandra, borde passa whoaiter perfekt!
fair enough..
Vi låter alla som knarkare när de hört att deras langare lagt ner sin business hahaha"Do you know a guy?"
At the gates of Eternity...
Kloak Holla när det är klart!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Skivsamlare
2013-11-12 15:52
The_Sun_God Självklart!
fair enough..
Producent
2013-11-12 17:00
kloak = Hjälte!
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Frizon kanske funkar när det kommer upp. Jag tror att någon jobbar på att få upp qweety igen också:)
I got an idea so smart my head would explode if I even began to know what I was talking about" -Peter Griffin
Vi låter alla som knarkare när de hört att deras langare lagt ner sin business hahaha "Do you know a guy?" SO MUCH THIS
Don't!
Moderator
2013-11-13 11:48
Kloak , lite som Jesus fast på riktigt.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Kloak saves the day!
Vi låter alla som knarkare när de hört att deras langare lagt ner sin business hahaha "Do you know a guy?" Hahaha!
Lackar ur.
kommer det bli en porrdel i nya whoa?!?!?!?! ..en del där jag kan lägga upp utmanande bilder på mig med olika hattar??
Battlerappare
2013-11-13 18:31
WHAT!? Porr med hiphop tema finns det ju för lite av och whoa har rätt många attraktiva människor.
indeed! och inte för att vara den men....jag kan vara den mest attraktive medlemmen på whoa.
Graffare
2013-11-14 16:13
Jag vill lätt se Blweria iklädd porrhatt!
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
visst ska ett smakprov alltid kunna levereras ;)
Är det en kanin eller ett marsvin? Varför är den rakad? Varför är inte nosen rakad? Är den död eller på upptining? Så många frågor
Jag tror att det är Blwerias penis.
Jag tror att det är Blwerias penis. BOOM! ;)
yep, it´s called Irrpung.
Spoiler men ska sanningen fram så är det ett avelsmarsvin, eller vad man kallar dom med "fin" stamtavla
Blweria Men är den djupfryst eller uppstoppad?
it´s alive :)
när bilden togs iaf.... dom brukar vara duktiga på att tugga sönder sladdar så att dom dör av el-chocker
FFS klart den lever, det är mitt kön!
Jag gillar vad du har gjort med ditt könshår, det är svårt att få en så ordnad växt längst fram på förhuden!
Hahaha
At the gates of Eternity...
Anenkefali skrev: Jag gillar vad du har gjort med ditt könshår, det är svårt att få en så ordnad växt längst fram på förhuden!Tror knappast det är hår, större chans för torkad flensost som hängt kvar ett par år.
I.C.T.W Ill be heading out soon
Hangaround
2013-11-16 14:34
det va länge sen jag läste nåt här jag skratta åt så tack folket:)
Skivsamlare
2013-11-25 15:10
Har snackat med whoa crew och bestämt mig för att inte öppna r/woha.
Önskar er lycka till i jakten på nytt forum och framför allt Blweria's eviga jakt efter hip hop porr forum, här är mitt bidrag
fair enough..
Battlerappare
2013-11-25 22:50