I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snuskprat-tråden

Övrigt - Blandat

   

2013-11-21 14:50

Snuskprat-tråden

Först och främst vill jag göra det tydligt att jag är seriös med denna tråden. Om ni i förväg har bestämt er för att hata eller förstöra så ta det mycket hellre med mig privat som vuxna människor. För att tråden ska bli rolig så är det viktigt att både jag och ni försöker hålla en god ton, så snälla lämna gamla gnabb utanför tråden.

Till ämnet. Jag har sedan länge velat lära mig att snuskprata i sängen, och nu har snubben som jag dejtar sagt att han gillar det, så jag tänkte slå hål i saken och lära mig. Jag har redan frågat lite om vad han skulle gilla att höra, men hade tyckt det var roligt att höra andras erfarenheter.

Så:
Vad är era bästa tips för att öva på snuskprat? Hur ska man ta sig över blockeringen och rädslan för att säga något helt stört? Vad skulle ni tända på, rent konkret, att få höra av någon i sängen? Dela gärna med er av vad som fungerat och vad som inte fungerat :)

Kärlek


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.