I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sista Whoa-awards 2000-2013

Övrigt - Blandat

2013-12-27 11:20
Doggsonlol skrev:
Tror Necro vill läspa henne till sängs utan tvekan

hahah...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-28 07:19
Borde ju ha med en "Mest provocerande"/"Mest uppmärksamhet" kategori också.

Tror Sofiabayo vinner där eftersom alla verkar störa sig något alldeles otroligt på henne.

Grattis!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-12-28 16:28
Whoaiten som ifrågasätter det mesta utan att twista ord - Misery_chick

Dock har ovanstående provocerat även mig, men det är i mitt tycke motivet bakom som är av betydelse och jag tror Whoa många gånger har behövt dessa frågor. Jag tror att världen behöver fler frågetecken.

Bayo

Jag håller med! Misery borde bli årets whoait, med tanke på att hon verkligen verkar avsakna kärlek och behöver all bekräftelse som hon kan få.

Då exakt alla människor behöver kärlek och bekräftelse tycker jag att det var en fruktansvärt onödig och nedlåtande kommentar. Och att du ens skriver den så snart efter alla dina inlägg i EQ-debatten är, i mina ögon, fruktansvärt provocerande då det går emot allt det du har propagerat för. Men jag tycker att det är riktigt tråkigt att läsa att du upplever det som att vissa har försökt att få bort dig från Whoa.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-12-28 16:41
Mest aktiva användaren av dem alla sedan starten är iaf jag men om det är något att vara stolt över vette fan. Dock så är det utspritt på flera användare och 13 års tid, ;)

(heja mig)

//Paz

2013-12-28 16:49
Machete
jantea dig inte...klart du ska vara stolt!

hurrahurrahurra (och notera INGET hurra för kunghelvetet)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Producent

2013-12-28 17:07
Blweria

Nåja, jag tar ju dock inte Oracle dessvärre men han räknas fan inte, hehe.. Tror han hade runt 46 000 eller ngt sådant på kalenderluckan om statistik för aktivitet, tror jag kanske kommer upp i runt 30 000 totalt med alla användare. Bara användaren GAIA hade nästan 20 000 och en fin solid fjärdeplacering totalt, :D

//Paz

2013-12-29 16:28
jag vinner allt här inne

2013-12-29 20:23
Shit, tre nomineringar! Känner mig hedrad ^_^
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-12-30 14:51
Haha den där bilden är 7 år gammal! Var en kul tonårsgrej.. Bad honom dock att ta bort bilden eftersom den dels är så gammal samt det är inget jag vill bli förknippad med. :P

2013-12-31 00:17
Låtsas att det är 2003 och nominerar mig själv som

Årets Måste-kommentera-alla-trådar-som-finns
Redaktionen

2014-01-01 23:01
Årets nykomling: VRGNSnånting (jag läser alltid virgins)

namaste
Producent

2014-01-02 18:38