I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: två par Sevenjeans 28"

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-07-12 22:44

Säljes: två par Sevenjeans 28"

hej. Har två par sevenjeans som inte passar mig och därför tänkte jag sälja dom.

De ena jeansen är klassiska mörkblå med rostfärgade swarovski kristaller på bakfickorna, jättesnygga! 98% bommul och 2% lycra gör dom lite stretchiga och supersköna. Givetvis är jeansen original och har silvertråden som finns i alla nyare sevenjeans. 900 vill jag ha för dessa. bild Säg till om ni vill ha fler bilder.

De andra jeansen är den klassiska bootcutmodellen med stretch i. De är använda tre gånger och tvättade en gång och är i superskick. De är lite ljusare i färgen, säg till för bild! Även dessa jeans är givetvis original. 700 vill jag ha för dem.

Jeansen finns i stockholms innerstad. Jag kan skicka men då betalar köparen frakt.

"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.