Sökes: Sko affär som säljer feta sneakers, helst svensk sida.
Söker en sida som säljer feta sneakers... Helst en svensk sida...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
sneakersnstuff.se, caliroots.se, sen finns det pickyourshoes.com som utländsk
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
grazie!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nån som vet var jag kan hitta de här
dojjorna i affär?
anyone?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Caliroots är en affär å
the T A P dance to it 1017475779
varsegod :) dom skorna i nya modellen finns ju i flesta sportbutiker, fast det är inte med guld på fast det är ju vitt med svarta sträck superstar 2or..
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
störar mig på att shelta tar in så lite kläder, å är de nya grejer e det något flippat skit me döskalalr på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
annars mycket bra sida, synd bara att dom väljer fel grejer caliroots är bättre på det
dom borde ta in en massa af1or
köpte nyss ett par skor och en tröjja via caliroots med kortet och inte postförskott... Någon som har erfarenhet av den sidan? När får jag mitt stuff, hur får jag det... Första ggn jag köper något med kortet på internet så jag har ingen koll
har du kollinr, eller får kollinr via sms, så kan du förmodligen hämta ut det imorgon OM du beställde innan kl 16:00 annars kommer det på måndag, förmodligen (internetbutiker brukar skicka iväg sina saker kl 16:00 såatt dom hinner fram till dagen efter numera.) Sedan om du är orolig att cali kommer ta ditt kontonummer och göra något med så kan du sluta tro det, för det händer inte... hej
http://www.rael.org . .
cali är ju en seriös butik. dom jiddrar inte med kontonr!
men postar dom det till närmaste utlämningsställe då eller?
Japp så är det. Så om du inte har kollinr eller avin via sms så måste avin gå från posten då dom har kläderna på utlämningsstället. Posten brukar få in sina paket runt klockan 12-14 tiden och då kommer avin på kvällen eller morgonen. Men man kan ha tur och få den även redan dagen efter. Har du inte det så kan du mejla cali och fråga om du sedan får det gå in på www.posten.se och kolla.
ok nej men jag beställde ju idag så de lär ta ett tag... fett nice med lite info, dels vare skönt att slippa fraktkostnader och betala utgifter vid hämtning av paket, eftersom man köpte via kortet då...
Beställde dom ett par skor på cali i ons, när bör jag förvänta mig avin? har inte fått nån än eftersom det har vart helg men jag antar att jag borde få den i veckan nu, så vilken dag tror ni att jag möjligtvis får den?
sweet... tackar, men jag antar att den kanske iaf e i affären redan...(posten så att säga)
imorgon helt klart, cali brukar inte vara sega alls
har inte fått avin än =/ hoppas den kommer imorgon annars bli jag ledsen!
nån som vet hur det är med att returnera vara på cali ? fick avin idag och har inte hämtat ut varan , kan man lämna tillnaks den utan att ha hämtat ut den ?
i got this guitar and i learn how to make it talk
Moderator
2007-02-20 13:25
Bakelse, du kan ju följa din försändelse via caliroots direkt. där står ju kollinummer. för du har väl fått bekräftelse på att sakerna packats? Ibland klantar posten bort avi:er jag beställde därifrån i söndags men grejorna har inte packats ännu. får skicka iväg ett mail till dem om inget har hänt vid stängnigstid idag.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
lugnt fick grejerna idag! Fan vad nöjd jag är :) caliroots FTW
Potholesinmylawn P18 jag har aldrig gjort det och därför inte alls vet något. Jag skulle nog inte tro att cali bara tar tillbaka sakerna när du har bekräfta att du har beställt dom och när man gör det blir man skyllig en viss summa om man inte hämtar ut det inom ett antal dagar.
jo jag befarade förvisso det , gjorde det på sneakersnstuff och för inte betala med postförskott längre
i got this guitar and i learn how to make it talk
www.myspace.com/sixfootdown