I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes:Henri lloyd jacka

Övrigt - Köp & Sälj

2007-08-22 23:51

Säljes:Henri lloyd jacka

Säljer nu min knappt använda jacka.
Modellen är en klassisk seglar jacka.
både vind och vattentät.
Storlek är S och jag är 183cm lång och väger 76kg och på mig sitter den fin fint, brukar i vanliga fall ha medium lr large på tex haglöfs.
Kom med bud men inga skambud.......vid frågor skicka ett mess....
Jag står för frakten!!!

här är en länk till jackan!!!
http://img402.imageshack.us/img402/3683/dsc02349fl4.jpg

"This is what we stand for......hardcore shit"

2007-08-23 04:25
Lär dig länka.

... Och det är ingen Huliganjacka. (läs; Du blir inte häftig per automatik av den)
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-08-23 06:15
Babyblått är ju det nya rutigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-23 12:45

vart skrev jag att det är en huligan jacka??

2007-08-23 16:12
Ingenstans, men det är bra att veta för de som tror att det är det.
Så att de inte går ut på stan och bråkar och tror att de är huliganer, så är de egentligen brats.
Subkulturella missförstånd är inte alltid det bästa.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-08-23 16:49
sant;D
köp jackan nu gott folk.....;D

2007-08-24 01:48
Pappa inte lärt dig läsa, ditt as?

Jag har inte påstått att det är en Huliganjacka.
Jag har påstått att det INTE är en Huliganjacka.
Vad är problemet?

2007-08-24 14:15
Boffat lite för mycket tändargas?
Håll käften på dig.
Gå och runka i ett hörn eller något.

2007-08-24 19:29

och det är ingen kavaj

2007-08-25 01:22
Inte heller är det en båt.. bara så ni vet grabbar.
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-08-25 13:20
ge fan i att kladda ner hans tråd nu, grabbar... liiiite respekt kan man väl ha. hoppas du får den såld, för den är riktigt ful

2007-08-27 00:46
upp!!!!!

2007-08-29 12:27
Det är INTE en hiphop jacka

"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"

2007-08-29 12:36
det är så jackorna ska se ut...har dock redan en så jag hade intew tänkt o köpa en till
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-08-29 12:51

AHAHAH, intee en "hulligan" jacka!

"Keep it real - Don't fake the funk"

2007-08-29 12:59
då HL langar högst en jacka varje säsong som e casual och ett 50 tal mindre halozo så va den där huligan kommentareen lite överflödig
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här